Angielski podyplomowo

1. Data: 2006-04-30 07:22:43

Temat: Angielski podyplomowo
Od: "Piotr" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiecie, jakie trzeba miec 'kwalifikacje' aby zostac przyjetym na studia
podyplomowe z j. angielskiego?
Pozdrawiam.

2. Data: 2006-04-30 17:44:54

Temat: Re: Angielski podyplomowo
Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiecie, jakie trzeba miec 'kwalifikacje' aby zostac przyjetym na
studia
> podyplomowe z j. angielskiego?

Z pewnością dyplom ukończenia studiów i znać należałoby angielski - pytanie
tylko w jakim stopniu - sredniozaawansowanym co najmniej ?!
Larysa

3. Data: 2006-05-29 09:15:40

Od: "Karol Śliwa" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

had

4. Data: 2006-05-29 09:51:19

Od: " Moon" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr <p...@w...pl> napisał(a):

> Nie wiecie, jakie trzeba miec 'kwalifikacje' aby zostac przyjetym na studia
> podyplomowe z j. angielskiego?

Prawdę mówiąc byłam przekonana, że nie ma anglistyki podyplomowej. Mógłbyś dać
jakieś namiary na te podyplomowe? Może jakiś link? Cokolwiek?

5. Data: 2006-06-14 18:16:52

Od: "rr" <modalverbl@(at)poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale po co Wam podyplomowo zadnych kwalifikacji to nei daje do nauczania!!!!!
Użytkownik " Moon" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Prawdę mówiąc byłam przekonana, że nie ma anglistyki podyplomowej. Mógłbyś
> dać
> jakieś namiary na te podyplomowe? Może jakiś link? Cokolwiek?

> http://www.gazeta.pl/usenet/

Anachronizm polskiego systemu szkolnictwa wyższego
Zielona szkoła
Podyplomówka i WKU
Gdzie w necie rozwiązania dzisiejszych testów gimnazjalnych?
media