Angina ropna - jak dlugo?

1. Data: 2003-12-05 15:09:24

Temat: Re: Angina ropna - jak dlugo?
Od: "Vicky" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <u...@i...pl> napisał w wiadomości
news:bqq5ge$mdk$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
> Mam pytanie jak w temacie - ile moze trwac angina ropna, leczona
antybiotykiem APO-AMOX?
> Do kiedy utrzymuje sie bol gardla?
>
> Adam

Nie wiem jak dlugo bo lekarzem nie jestem ..
ale mozesz kupic sobie plyn ziolowy ktory nazywa sie stomatosol (kosztuje
kolo 4 zl)
i sprobowac nim (na jakims waciku) usuwac nalot z migdalow (3 razy dziennie)
Mnie przeszło po 3 dniach stosowania - bez antybiotyków.

Pozdrawiam
Vicky

3. Data: 2003-12-05 17:42:53

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Albo jodyna na waciku

4. Data: 2003-12-05 19:57:05

Od: "hmmm" <j...@b...jestem> szukaj wiadomości tego autora

Proponuje propolis Pana Szlachetki specjalistyczny do uzytku wewnetrznego,
na cukier lub na wode i głeboko płukac. Stosować 3 razy dziennie. Udaj sie
do specjalisty, jak masz czesto zapalenie gardła przepisze ci szczepionkę -
pomeczysz sie po niej, ale później bedziesz miał zwiększoną obronność
organizmu na infekcje.
Jedz duzo jogurtów , antybiotyki oslabiaja - mozesz miec nawroty choroby.
Pzdr.

Wojciech

5. Data: 2003-12-08 19:26:39

Od: "Andrzej" <wilkus(usun_to_stad_z_nawiasami)@ka.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <u...@i...pl> napisał :

> Mam pytanie jak w temacie - ile moze trwac angina ropna,
> leczona antybiotykiem APO-AMOX?
> Do kiedy utrzymuje sie bol gardla?

Ja miałem anginę ropną 5 tygodni.
Pomogła dopiero klimdamycyna (Dalacin C) - oczywiście po wcześniejszej
kuracji amoksycyliną, cefalosporyną i innymi antybiotykami.
Generalnie, po amoksycylinie, objawy anginy powinny zniknąć po tygodniu.
Ból gardla różnie - najczęściej dwa, max trzy dni (należy oczywiście
brać coś odkażającego).

Pozdrowienia, Andrzej

Encefalopatia pourazowa - co to takigo?
Elektrostymulacja ciała