Ania Lipek - enfant terrible polskiego Internetu :)

1. Data: 2000-07-21 19:32:22

Temat: Ania Lipek - enfant terrible polskiego Internetu :)
Od: Grzegorz Dziewulski <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosze Państwa. Tak naprawde powinnismy Ani dziekowac, ze na razie traktuje nas
poblazliwie. Polecam lekture pl.soc.religia. Watki i listy autorstwa Ani zwalaja z
nog -
zwlaszcza takie jak:
"Udowodnijcie, zescie katolicy" (zwlaszcza soczysta wymiana wulgaryzmow z niejakim
Krzysztofm Syczem - po prostu poezja bluzgania :)
"AL-czyli nowa wiara"
"Kryszna" - wszystkie wštki z okolic poczatkow lipca -i inne.

Aniu - czemu nas oszczedzasz? Tam dawalas czadu, a tutaj - jedziesz na pol gwizdka :(

Ania jest jak kometa mkanca po gwiazdozbiorze grup dyskusyjnych. Sama wybiera swoja
droge
(jak ktos mysli, ze slowem dobrym czy zlym jest w stanie zmienic jej trajektorie - to
sie
grubo myli). Wkrotce sie nami znudzi - i odejdzie - pozostawiajac z soba legende,
ktora
trwac bedzie na pl.sci.psychologia przez wieki. :)

pzdr
Greg

1. Data: 2000-07-21 22:45:00

Od: jarek <j...@c...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Dziewulski wrote:

> [...]
ktora
> trwac bedzie na pl.sci.psychologia przez wieki. :)

Ja na pewno zapamietam jej kapitalnego siga (pozwole sobie zacytowac :)

> Sraj tak, aby każde gówno wprawiało Cię w zachwyt.

jarek

1. Data: 2000-07-22 07:53:37

Od: zibi <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czolem Wszystkim !!!

fajna ta Ania, lubi po baraszkowac, podoba mi sie.

Milej soboty i niedzieli, zibi

1. Data: 2000-07-22 09:42:03

Od: "Ania Lipek" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Kryszna" - wszystkie wątki z okolic poczatkow lipca -i inne.
>
> Aniu - czemu nas oszczedzasz? Tam dawalas czadu, a tutaj - jedziesz na pol

Dlatego, ze tutaj staram sie byc mila, a tam tak nie bylo. W napadach
przeklenstw staram sie je ograniczac do
najwiekszych granic, nawet w tym poscie "zabije bez litosci" chyba w ogole
nie klnelam... Naprawde nie wiem co Wam sie tak bardzo nie podoba we mnie.

> [...]
legende, ktora
> trwac bedzie na pl.sci.psychologia przez wieki. :)

Bez przesady, legenda to ja nie zostane ;-). A tak szybko to sie Wami
jeszcze nie znudze.

1. Data: 2000-09-28 18:58:35

Od: "Andrzej" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz Aniu, jesli ktokolwiek czytal jakiekolwiek grupy odnosnie ekonomii,
gieldy, podatkow, prawa itp itd to na wszystkich nich codziennie pojawiaja
sie dziesiatki (setki) postow "experta" ( Dariusza ) - to juz naprawde wiele
lat... dla mnie to jest juz legenda - wyjechalem kiedys na 3 lata z
polski - wrocolem, ponownie zaczalem uzywac grup dyskusyjnych i.... nadal
wszedzie pelno bylo dariusza (experta dawniej)

> Bez przesady, legenda to ja nie zostane ;-). A tak szybko to sie Wami
> jeszcze nie znudze.
> Ania Lipek

Na cholere komu dezodorant?
Ania Lipek = Nikodem Dyzma