Ankieta do pracy licencjackiej - pomozecie?

1. Data: 2003-10-18 13:40:55

Temat: Ankieta do pracy licencjackiej - pomozecie?
Od: "Aleksandra" <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy grupowicze!

Zwracam sie do Was z prosba o pomoc.
Jestem na III roku studiow i potrzebuje ok. 60 chetnych internautow, ktorzy
wypelnia ankiete na temat "Miejsce rekreacji ruchowej w budżecie czasu
wolnego internautów."
Ankieta jest anonimowa i odpowiedzi wykorzystam do analiz naukowych.
Mam nadzieje, ze pomozecie.
Z gory dziekuje za wypelnione ankietki.
Ankieta znajduje sie pod adresem http://moto.zgora.pl/fliska/

Aleksandra

1. Data: 2003-10-20 09:57:49

Temat: Re: Ankieta do pracy licencjackiej - pomozecie?
Od: "thmwag" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czasu
> wolnego internautów."
> Ankieta jest anonimowa i odpowiedzi wykorzystam do analiz naukowych.

Przyłączyłam się, wypełniłam, pozdrawiam

Ankieta do pracy licencjackiej - pomozcie
sucha skóra
Makijaż w Sephorze
{spam}MAKIJAZ DOSKONALY
do Lii, Isi i pozostalych zainteresowanych w sprawie kraziezy programu