Anonse

następny post »
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Mon, 29 Jun 2015 11:03:27 -0700 (PDT)
Subject: Anonse
From: Penetrator <r...@g...com>

Województwo: łódzkie
Osoba: Zizuu
Wiek 35 lat
Powiat: m. Łódź
Miasto:
Status Aktualne
Szczegóły oferty:

Poszukuję chętnego Pana do spenetrowania mnie w sposób analny. Mój mąż nie lubi seksu
analnego, ale zgodził się na to żebym znalazła faceta do naszych wspólnych zabaw.
Będzie super. Czekam z niecierpliwością na propozycje.

http://bagla.pl/_upload/announcements/2015/06/28/143
5489604_15367_sh.jpg

Województwo: podkarpackie
Osoba: ruda09
Wiek 26 lat
Powiat: m. Rzeszów
Miasto:
Status Aktualne
Szczegóły oferty:

wiem ze nie kazdy mial okazje uprawiac seks z rudą kobietą, mam rude wloski wszedzie,
jesli kogos to podnieca to priv, moge sie spotkac nic nie stoi na przeszkodzie

http://bagla.pl/_upload/announcements/2015/06/28/143
5493866_15386_sh.jpg

Województwo: mazowieckie
Osoba: niewolnica234
Wiek 24 lat
Powiat: płocki
Miasto: Płock
Status Aktualne
Szczegóły oferty:

Szukam faceta chętnego na ostrą zabawę w upokarzanie i opluwanie. Bardzo mnie
podnieca gdy facet mówi że jestem dziwką, szmatą, pluje na mnie, krzyczy. Lubie nawet
policzkowanie. Wiem, że to dosyć niecodzienne upodobanie, ale taka juz jestem. Na tym
portalu na pewno jest wielu lekkich psychopatów którzy lubię sponiewierać kobietę

http://bagla.pl/_upload/announcements/2015/06/29/143
5598712_15514_sh.jpg

Województwo: opolskie
Osoba: Jojo77
Wiek 32 lat
Powiat: kędzierzyńsko-kozielski
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Status Aktualne
Szczegóły oferty:

Bardzo podnieca mnie seks w miejscach publicznych. Teraz mamy lato więc doskonała
chwila aby zabawić się na plaży albo w parku. Jako, że lubię robić facetowi głębokie
gardło (pomieści dużo), chętnie poznam faceta z dużym sprzętem. Chcesz się zabawić?

http://bagla.pl/_upload/announcements/2015/06/28/143
5519463_15404_sh.jpg

A ja głupi myślałem że to polega na... poznam miłego pana/panią:)