Anonse

1. Data: 2015-06-29 20:03:27

Temat: Anonse
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Województwo: łódzkie
Osoba: Zizuu
Wiek 35 lat
Powiat: m. Łódź
Miasto:
Status Aktualne
Szczegóły oferty:

Poszukuję chętnego Pana do spenetrowania mnie w sposób analny. Mój mąż nie lubi seksu
analnego, ale zgodził się na to żebym znalazła faceta do naszych wspólnych zabaw.
Będzie super. Czekam z niecierpliwością na propozycje.

http://bagla.pl/_upload/announcements/2015/06/28/143
5489604_15367_sh.jpg

Województwo: podkarpackie
Osoba: ruda09
Wiek 26 lat
Powiat: m. Rzeszów
Miasto:
Status Aktualne
Szczegóły oferty:

wiem ze nie kazdy mial okazje uprawiac seks z rudą kobietą, mam rude wloski wszedzie,
jesli kogos to podnieca to priv, moge sie spotkac nic nie stoi na przeszkodzie

http://bagla.pl/_upload/announcements/2015/06/28/143
5493866_15386_sh.jpg

Województwo: mazowieckie
Osoba: niewolnica234
Wiek 24 lat
Powiat: płocki
Miasto: Płock
Status Aktualne
Szczegóły oferty:

Szukam faceta chętnego na ostrą zabawę w upokarzanie i opluwanie. Bardzo mnie
podnieca gdy facet mówi że jestem dziwką, szmatą, pluje na mnie, krzyczy. Lubie nawet
policzkowanie. Wiem, że to dosyć niecodzienne upodobanie, ale taka juz jestem. Na tym
portalu na pewno jest wielu lekkich psychopatów którzy lubię sponiewierać kobietę

http://bagla.pl/_upload/announcements/2015/06/29/143
5598712_15514_sh.jpg

Województwo: opolskie
Osoba: Jojo77
Wiek 32 lat
Powiat: kędzierzyńsko-kozielski
Miasto: Kędzierzyn-Koźle
Status Aktualne
Szczegóły oferty:

Bardzo podnieca mnie seks w miejscach publicznych. Teraz mamy lato więc doskonała
chwila aby zabawić się na plaży albo w parku. Jako, że lubię robić facetowi głębokie
gardło (pomieści dużo), chętnie poznam faceta z dużym sprzętem. Chcesz się zabawić?

http://bagla.pl/_upload/announcements/2015/06/28/143
5519463_15404_sh.jpg

**************

A ja głupi myślałem że to polega na... poznam miłego pana/panią:)

2. Data: 2015-06-29 20:20:03

Temat: Re: Anonse
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/29/2015 o 08:03 PM, Penetrator pisze:

> A ja głupi myślałem że to polega na... poznam miłego pana/panią:)

nikt nie broni byc milym ani poznac
--
gazebo

3. Data: 2015-06-29 20:26:26

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 06/29/2015 o 08:03 PM, Penetrator pisze:

> A ja głupi myślałem że to polega na... poznam miłego pana/panią:)

nikt nie broni byc milym ani poznac
--

Dokładnie, przynajmniej od razu przechodzą do rzeczy i tu nie chodzi o kasę ale
zabawę, sobie przeglądam z łodzi.

4. Data: 2015-06-29 22:46:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com
> A ja głupi myślałem że to polega na... poznam miłego pana/panią:)

"TO" na tym polega, tylko że to nie "TO", lecz ogłoszenia prostytutek.
--
XL

5. Data: 2015-06-30 05:05:39

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
Penetrator <r...@g...com
> A ja głupi myślałem że to polega na... poznam miłego pana/panią:)

"TO" na tym polega, tylko że to nie "TO", lecz ogłoszenia prostytutek.
--

To nie są ogłoszenia prostytutek, jak zapytasz to odpowie że dla zabawy a nie dla
kasy. Zresztą jakich prostytutek jak pani się reklamuje że z mężem szuka do trójkąta,

6. Data: 2015-06-30 10:38:02

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Właściwie jakbyś nie była nudna sama sobie być ogłosiła, przykładowo, od dłuższego
czasu cierpię na brak dopieszczenia oralnego, czy znajdą się panowie mili na weekend
co zadbają o moją potrzebę. No i byś sobie wybierała i nawet z tuzin, przez cały
tydzień byś chodziła wylizana jak nigdy. No fajny weekend co , a mąż co ma do tego,
chyba że chce patrzeć. O stanie za plecami i będzie podtrzymywał jak będą dostarczali
dopieszczenia. Prawdziwa rozrywka.

7. Data: 2015-06-30 10:53:52

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
No patrz.. ..

Województwo: śląskie
Osoba: Szalona 2-0-b
Wiek 31 lat
Powiat: m. Katowice
Miasto:
Status Aktualne
Szczegóły oferty:

Mój system wartości to ja,mój wibratorek i (może) ty. Pomóż mojej metalowej
zabaweczce zaspokoić mnie to zobaczysz ciekawe efekty.

http://bagla.pl/_upload/announcements/2015/03/04/142
5424351_7103_sh.jpg

http://bagla.pl/_upload/announcements/2015/03/04/142
5424352_7105_sh.jpg

Oddam dildo w dobre ręce nr ogłoszenia: 48998

Województwo: lubuskie
Osoba: alaaleczka
Wiek 30 lat
Powiat: m. Gorzów Wielkopolski
Miasto:
Status Aktualne
Szczegóły oferty:

Jestem już znudzona poprawnym małżeńskim seksem i tą samą od lat masturbacją :/
Potrzebuję zmian w moim życiu seksualnym. Dlatego zamieszczam tu swoje ogłoszenie.
Szukam zadbanego, dyskretnego chłopaka który wyręczy mnie i zadowoli mnie moim
dildem. Niby niewielka zmiana ale myślę że będzie to jakaś odmiana. Nie chcę seksu,
bo nie planuję zdradzic męża. Mogę to nazwać eksperymentem. Nie interesują mnie
mężczyźni powyżej 45 lat. Oczekuję zdjęcia i paru słów o sobie. Ala

http://bagla.pl/_upload/announcements/2014/12/03/141
7620017_4113_sh.jpg

8. Data: 2015-07-01 02:58:12

Temat: Re: Re:Anonse
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Penetrator" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

>To nie są ogłoszenia prostytutek, jak zapytasz to odpowie że dla zabawy a
>nie dla kasy [...]

Nie pytaj w ten sposób, wyjedź z jakąś konkretną stawką za godzinę i spytaj
czy zainteresowana.

Dębska

9. Data: 2015-07-01 09:02:52

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski

> [...]

>nie dla kasy [...]

Nie pytaj w ten sposób, wyjedź z jakąś konkretną stawką za godzinę i spytaj

To są prywatne ogłoszenia ludzi, co ty nie wiesz że teraz umawiają się przez internet
na seks i opisują kogo szukają i po co, jak przykładowo szukam pana do małżeństwa,
czyli chcą spróbować trójkąta. ?

10. Data: 2015-07-01 13:14:46

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dębska

Gdzie wy tu widzicie prostytucję akieś sterotypy macie, że nie ma dla was seksu dla
zabawy tylko z obowiązku a jak ktoś ogłasza to dla kasy, ludzie chcą się bawić,
przykładowo mąż który pragnie aby mu ktoś żonę podymał, bo to go fascynuje.....

szukam pani na sex nr ogłoszenia: 49785

Województwo: małopolskie
Osoba: Marko11
Wiek 27 lat
Powiat: krakowski
Miasto: kraków
Status Aktualne
Szczegóły oferty:

Witam szukam pani na miłe spędzenie czasu głównie sex wiek od 18 do 40 lat jeśli jest
jakaś zainteresowana proszę o wiadomość.

http://bagla.pl/_upload/announcements/2015/04/01/142
7913064_8737_sh.jpg

Ja i moja żona szukamy kobiety nr ogłoszenia: 47375

Województwo: mazowieckie
Osoba: Para
Wiek 31 lat
Powiat: m. Warszawa
Miasto: Wwa
Status Aktualne
Szczegóły oferty:

Ja i moja żona (29 i 31 lat) szukamy młodej kobiety chętnej do przylonczenia sie do
nas w sypialni.lubimy ostry, namietny seks, z trzymaniem za wlosy np od tylu. szukamy
pani do 30 lat, ktora bedzie np. lizala moje jajka, gdy ja bede rznal zone...lizala
jej cipke, gdy ona bedzie ssala mojego fiuta ..ktora nie bedzie bala sie niczego
sprobowac, bo tu chodzi o zabawe. wyglond nie ma znaczenia, liczy sie chec do
eksperymentowania Jestesmy z Warszawy.

http://bagla.pl/_upload/announcements/2014/03/05/139
4022804_842_sh.jpg

Pedały :)