Polaczka załatwił Terminator

1. Data: 2015-06-28 06:23:12

Temat: Polaczka załatwił Terminator
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,18
261937.html

Wiecie że sąd w USA zalegalizował w całym kraju homozwiązki i Arnold znany z
terminatora też poparł decyzje sądu. Polaczkowi buraczkowi się to nie spodobało. Tak
więc buraczka musiał chlasnąć terminator, na swojej stronie. Rany jak to buractwo
kompromituje polskę bo im sekta zboczeńców gówien do łba nawkładała.

2. Data: 2015-06-28 07:03:42

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Usa kraj religijny, oczywiście w większości protestancki, katolicyzm to tam też
zdechł jak w Irlandii, bo im masowo jebali dzieci, nauczyciele katolickiej "
moralności". Ale co widzimy religijny kraj legalizuje homozwiązki, ameryka nie jest
zlaicyzowana jak europa. Protestanci się żenią i tym samym nie mają zaburzeń na tle
seksualnym aby ich homoseksualizm bolał. Jak widzimy nawet konserwatyści jak Arnold
popierają zniesienie niewolnictwa w postaci uprzedenia homofobicznego, u nas po lewej
stronie mają z tym problem, bo nam szaleje sekta zboczeńców ze swoimi problemami
między nogami.

3. Data: 2015-06-28 17:24:18

Temat: Re:Polaczka załatwił Terminator
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> Wrote in message:
> [...]
kompromituje polskę bo im sekta zboczeńców gówien do łba nawkładała.

Tępaku, Arni dba o SWÓJ
wizerunek wyborczy i tylko o SWÓJ - jako
polityk podpisze się w każdym chodliwym kolorze i w każdej
sprawie, która da mu wymierną pulę nowych wyborców.

Polacy powinni się obawiać takich ludzi, jak i całego tego "dobra"
płynącego do nas ze zgliwiałej amerykańskiej "kultury" - to żadna
kultura, to mieszanka najgorszych elementów, promujących się
wytartymi hasłami wolności.
--
XL

4. Data: 2015-06-28 17:54:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> Wrote in message:
> [...]
kompromituje polskę bo im sekta zboczeńców gówien do łba nawkładała.

> Tępaku, Arni dba o SWÓJ
> wizerunek wyborczy i tylko o SWÓJ - jako

mierny aktorzyna bez tych swoich napompowanych mięśni był niczym,
dlatego kariera padła. Wtedy uderzył w kurewstwo polityki, a

Wyświechtanymi wręcz.

--
XL

5. Data: 2015-06-28 17:57:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> Wrote in message:
> [...]
>
> mierny aktorzyna bez tych swoich napompowanych mięśni był niczym,
> dlatego kariera padła. Wtedy uderzył w kurewstwo polityki, a

I należałoby tak ripostować jego arogancką wypowiedź. Może nawet
to zrobię.

--
XL

6. Data: 2015-06-28 18:39:15

Temat: Re: Re:Polaczka załatwił Terminator
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message
> [...]

Tak jak Ty reprezentujesz swój wizerunek próbując obrażać
rozmówców epitetami na lewo i prawo...

> mierny aktorzyna bez tych swoich napompowanych mięśni był niczym,
> dlatego kariera padła. Wtedy uderzył w kurewstwo polityki, a
> jako

To jest dla mnie ciekawe, że wiesz jak działa polityka
ale aplikujesz tą wiedzę tylko do polityków których
poglądów nie akceptujesz jako swoich... Jednocześnie
ślepa jesteś na te same zagrywki polityków z własnego obozu.

7. Data: 2015-06-28 18:55:28

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
> [...]

polityk podpisze się w każdym chodliwym kolorze i w każdej
sprawie, która da mu wymierną pulę nowych wyborców.

Sąd najwyższy stanów zjednoczonych wprowadził homozwiązki w całym USA, a Arni
przyłączy się do tej radości kolorując swój portal tęczowo. Przecież nie musiał on
śpi na kasie i popularności, on już wszystko zrealizował. Taka jest różnica że burak
z polskiej wsi robi wrażenie taliba, bo homofobia lana z ambon to prześladowanie
niewinnych ludzi, powodem są zaburzenia seksualne przez celibat, gwałcą się w
seminarium z braku baby i widok homka prowokuje, wydaje im się że teraz gwałty będą
przymusowe, bo swój zboczony świat przykładają do świata zupełnie im obcego,
normalnych kochających się ludzi z wyboru.

8. Data: 2015-06-28 19:27:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" <P...@P...com> Wrote in message:
> [...]
> poglądów nie akceptujesz jako swoich... Jednocześnie
> ślepa jesteś na te same zagrywki polityków z własnego obozu.

W każdym razie nie polegam na wypalonych aktorzynach, którzy
poszli w politykę, niczego innego nie potrafiąc, niż tylko kłamać
- jak to aktorzyny...
--
XL

9. Data: 2015-06-29 00:06:54

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> W każdym razie nie polegam na wypalonych aktorzynach, którzy
> poszli w politykę, niczego innego nie potrafiąc, niż tylko kłamać
> - jak to aktorzyny...

Ano- pisałem juz wiele razy. Wszystko jest ok, jak aktor mówi wyuczony
tekst. Niestety- wielu ludziom się wydaje, że on taki mądry. I np pamiętając
Olbrychskiego z tego, jak to mądrze mówił- często ludzie nie zastanawiają
się, że np mówił Sienkiewiczem. Problem pojawia się, jak taki zaczyna mówić
z głowy...

--

Chiron

10. Data: 2015-06-29 00:11:34

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/29/2015 o 12:06 AM, Chiron pisze:

> [...]
> pamiętając Olbrychskiego z tego, jak to mądrze mówił- często ludzie nie
> zastanawiają się, że np mówił Sienkiewiczem. Problem pojawia się, jak

zabronic

--
gazebo

Pomyłka czy nie pomyłka?