BI

1. Data: 2015-06-28 19:37:06

Temat: BI
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy się uparli tolerować homo i ciągle o tym homo jakie biedne i prześladowane,
a przecież jest grupa osób bardziej inna od homo i bardziej prześladowana. Bo i homo
nie lubi i hetero ma za nic, czyli biseksualiści. Nawet ze związkami mają wieksze
problemy niż legalizowane wszędzie związki dla homo. Dlaczego, bo homek chce
wierności a przecież BI lubi go zdradzić z kobietom, co dla geja może być bardziej
upokarzające niż gdyby partner go zdradził z fajnym chłopakiem, bo to zdrada ich
wspólnoty, czyli zdrada w zdradzie, podwójna zdrada.
Tak samo od strony hetero, mąż wraca z pracy a tu zamiast sąsiada kochanka,
psiapsiułka żony mu obraca żonkę, no i szok, bo jeśli chodzi o kochanka to żonie
można wybaczyć i wróci na łono wierności, a tu jest niepewność bo zdrada już jest
wpisana w ich związek, ona będzie pragneła realizować swoją drugą stronę, czyli
zdrada ta jest rozciągła, rozciągnięta w czasie zdrada. Tak więc i z jednej strony
niechęć i z drugiej i jakie tu związki mieć legalne jak przejścia seksualne skaczą od
płci do płci.? Może polimoria da wyjście z sytułacji ale tu trzeba przebudować cały
znany świat, by mieć w domu i partnera i partnerkę i by obydwoje kochali uwielbiając.

2. Data: 2015-06-28 21:50:01

Temat: Re: BI
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/28/2015 o 07:37 PM, Penetrator pisze:
> [...]
znany świat, by mieć w domu i partnera i partnerkę i by obydwoje kochali uwielbiając.

prawda? co to jest zdrada? :] kto wymyslil to slowo i w jakim celu?

--
gazebo

3. Data: 2015-06-28 22:56:17

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]

prawda? co to jest zdrada? :] kto wymyslil to slowo i w jakim celu?

. W tym jest kompleks niższości, chce się kogoś na własność wpasować w swój świat aby
się nim dowartościować , im większy kompleks tym większy rygor , że nawet myślą można
zdradzić. Tym samym granica zdrady jest płynna. Osoby o niskim poczuciu wartości będą
bardzo zaborcze.

4. Data: 2015-06-28 23:48:23

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/28/2015 o 10:56 PM, Penetrator pisze:
> [...]
można zdradzić. Tym samym granica zdrady jest płynna. Osoby o niskim poczuciu
z nuda trzeba sobie radzic, no i po co mamy system wybaczania

--
gazebo

5. Data: 2015-06-28 23:53:27

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]
wartości będą bardzo zaborcze.
z nuda trzeba sobie radzic, no i po co mamy system wybaczania

Tu wybaczanie nic nie da, bo następuje przewartościowanie, gdyż ona będąc biseksualna
będzie pragneła zrealizować się z kimś innym i jeśli kogoś kochasz to....czy chcesz
go więzić czy chcesz by był szczęśliwy? Jeśli będzie szczęśliwa realizując się z
innym, to jej na to pozwalasz, bo chcesz aby żyła pełnią swojej osoby. Pozwalasz na
zdrady bo ją kochasz.

6. Data: 2015-06-29 00:01:50

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/28/2015 o 11:53 PM, Penetrator pisze:
> [...]
realizując się z innym, to jej na to pozwalasz, bo chcesz aby żyła
nic nowego prosze pana, czy to chodzi o bi czy jakiekolwiek
nieuswiadamiane potrzeby, albo sobie z tym radzicie albo nie

--
gazebo

7. Data: 2015-06-29 23:18:56

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator pisze:

> [...]
> w swój świat aby się nim dowartościować , im większy kompleks tym
> większy rygor, że nawet myślą można zdradzić. (...) Osoby o niskim

Ty glob czasem nawet do rzeczy powiesz coś. Gdybyś tylko w kółko nie
pier.... od rzeczy tego samego na temat sukienkowych, dzieci i gdybyś
częściej próbował coś uporządkować.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

8. Data: 2015-06-29 23:53:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator wrote:

> [...]
> płci do płci.? Może polimoria da wyjście z sytułacji ale tu trzeba
> przebudować cały znany świat, by mieć w domu i partnera i partnerkę i by

Żeby życia miało smaczek,
raz dziewczynka, raz chłopaczek...

--
ON-SHAREI-SHUREI-JUNTEI-SOWAKA
??????????????????????

9. Data: 2015-06-30 05:10:52

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki
- ukryj cytowany tekst -
Penetrator wrote:

> [...]
> płci do płci.? Może polimoria da wyjście z sytułacji ale tu trzeba
> przebudować cały znany świat, by mieć w domu i partnera i partnerkę i by

Dokładnie, sam się zastanawiam czy nie jestem biseksualny bo mi przeskakuje, raz
widzę kobietę i patrzę i patrzę i już mi się pojawia....Boże ale bym ją wylizywał...,
a czasem mi przeskakuje i jak mi się jakiś chłopak podoba, to mi pojawiają się myśli
typu....ciekawe jakby mnie pieścił ten chłopaczek i sobie zaraz wyobrażam.....może
jestem BI.?

Polaczka załatwił Terminator
Pomyłka czy nie pomyłka?
Zgwałcony(a) w trakcie zmiany płci