Wspaniały koncert w Kielcach

1. Data: 2015-06-28 20:37:18

Temat: Wspaniały koncert w Kielcach
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
/b/bb/Conchita_Wurst%2C_ESC2014_Meet_%26_Greet_08_%2
8crop%29.jpg/220px-Conchita_Wurst%2C_ESC2014_Meet_%2
6_Greet_08_%28crop%29.jpg

To kwestia przyzwyczajenia, w Indiach żyją hemafrodyci i są bardzo szanowani tam nie
muszą się ukrywać, tym samym ludzie się przyzwyczaili, czy też w starożytnej grecji.
Jest nawet o tym legenda że bogowie olimpu z powodu wielkiej miłosci połączyli dwoje
zakochanych w jedną osobę. Tym samym kojarzy się bardzo pozytywnie. Mózg nie jest
tolerancyjny im coś nowszego tym osoba nie wie jak się zachować, ta niepewność jest
męcząca, jakby więcej takich osób na ulicy to mózg się przyzwyczai do różnorodności,
a jednocześnie obudzi własną osobową różnorodność. Ludzie atakujący innych atakują to
co wyparli dostosowując się do autorytarnego rodzica, mieli być jak rodzic chce, ich
JA jest wyparte, stanowi inność i inny tą inność prowokuje. Inny też otwiera twoją
inność i ci agresywni nie tyle boją się innych tylko siebie.

2. Data: 2015-06-28 20:45:25

Temat: Re:Wspaniały koncert w Kielcach
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Penetrator <r...@g...com> Wrote in message:
> https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
/b/bb/Conchita_Wurst%2C_ESC2014_Meet_%26_Greet_08_%2
8crop%29.jpg/220px-Conchita_Wurst%2C_ESC2014_Meet_%2
6_Greet_08_%28crop%29.jpg

Cyrki poupadały, to teraz konczity jeżdżą.
--
XL

3. Data: 2015-06-28 21:14:19

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
> [...]
8crop%29.jpg/220px-Conchita_Wurst%2C_ESC2014_Meet_%2
6_Greet_08_%28crop%29.jpg

Cyrki poupadały, to teraz konczity jeżdżą.

Ja jak patrzę na tą twarz to mi się kojarzy z Jezusem. Popatrz dobrze ma twarz, ma
Jezusową z malunków czy filmów, ewidentny Jezusek.

4. Data: 2015-06-28 21:50:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Ja jak patrzę na tą twarz to mi się kojarzy z Jezusem. Popatrz dobrze ma twarz, ma
Jezusową z malunków czy filmów, ewidentny Jezusek.

Jezus był rudzielcem i miał jedno oko niebieskie, a drugie
zielone.
Właśnie te cechy zewnętrzne Go wyróżniały w Jego
środowisku, coś jak sceniczny wizerunek dodatkowo sprzyjający
popularności. No ale On reprezentował Sobą znacznie więcej niż to
- miał wielką charyzmę i mądrość, był filozofem i wizjonerem. A
konczita cóż, pustota i poruta. Same wąsy i babski strój to
żałosnie mało, ale zawsze się znajdzie sporo motłochu do
oglądania jak małpę w gaciach i cylindrze.
--
XL

5. Data: 2015-06-28 22:43:34

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

- ukryj cytowany tekst -
> [...]

żałosnie mało, ale zawsze się znajdzie sporo motłochu do
oglądania jak małpę w gaciach i cylindrze.

Tacy ludzie kiedyś byli wręcz bogami i ta podobizna z Jezuskiem i ta nienawiść jak do
Jezuska, jest tak nietypowy jak hm....Jezusek. Ciekawe czy to zbiegi okoliczności czy
celowa stylizacja, po Concita głupia to nie jest i śpiewa o miłości jak Jezusek.

6. Data: 2015-06-28 23:24:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> --

> zbiegi okoliczności czy celowa stylizacja, po Concita głupia to nie jest i śpiewa o

Miłość to sprawdzony przez Jezusa temat , więc wiele "konczitek"
robi na nim interes - tylko że Jezus śpiewał ludziom o miłości
za darmo, więc przestań to całe barachło z Nim porównywać
:->
--
XL

7. Data: 2015-06-28 23:47:42

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Jun 2015 23:24:10 +0200 (CEST), XL napisał(a):

> [...]
> robi na nim interes - tylko że Jezus śpiewał ludziom o miłości
> za darmo, więc przestań to całe barachło z Nim porównywać

Ale nie mów o nim barachło, bo to człowiek. Piosenkarz marny, ale człowiek.

M.

8. Data: 2015-06-28 23:56:36

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 06/28/2015 o 11:47 PM, Fragi pisze:

> [...]
ma Jezusową z malunków czy filmów, ewidentny Jezusek.

> Ale nie mów o nim barachło, bo to człowiek. Piosenkarz marny, ale człowiek.

a co wy wiecie o Jezusie? tak naprawde, jakim cudem przez tyle lat
uksztaltowaliscie kogos na wzor jednoczesnie przyjmujac przy tym, ze
jestescie jego odbiciem, niedoskonalym co przawda a co daje wam prawo
popelniac najgorsze rzeczy wobec innycyh ludzi? he?

--
gazebo

9. Data: 2015-06-29 00:09:07

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
> [...]

robi na nim interes - tylko że Jezus śpiewał ludziom o miłości
za darmo, więc przestań to całe barachło z Nim porównywać

Tu masz osobę jakby tak po prostu to jest trudniejsze, bo musisz sama ją włożyć w
opowieść.
Mnie na początku też jakoś nie bardzo, ale przeszło jak zaczeła mi się kojarzyć jej
twarz z Jezuskiem i zacząłem przyglądać pod kątem ciekawości.
Gdyż wizerunki Jezusa czy stylizacje filmowe bardzo podobne są do tej twarzy, też
kiedyś byłaby boginią bo łączy pierwiastki męski i żeński. Jest tak inna jak Jezusek
i zupełnie niepasująca. Też wywołuje nienawiść swoją innością i jest taka trochę
masochistyczna z wyrazu jak Jezusek. I tak się wręcz zastanawiam czy robi to celowo,
czy tylko zbieg okoliczności? I tak patrzę na katoli i mi wtenczas wychodzi, no i
plują na Jezuska faryzeusze, gdyż też jest taka jakby brała ludzi grzechy innych na
siebie, bo ludzie nie chcą być sobą, Ona i Jezus za to bardzo chcieli/chce być sobą,
stąd to całe humanistyczne człowieczeństwo, ta miłość, a dużo ludzi nie chce być
człowiekiem, ucieka od swojego bycia w różne formy zatracenia. Włożyłem Concitę w
opowieść i teraz bardziej mnie ciekawi niż wzdryga.

10. Data: 2015-06-29 00:31:13

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Jun 2015 23:56:36 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
8crop%29.jpg/220px-Conchita_Wurst%2C_ESC2014_Meet_%2
6_Greet_08_%28crop%29.jpg

ma Jezusową z malunków czy filmów, ewidentny Jezusek.

O, zaczynają się uogólnienia i łatki...
Jakie to przewidywalnie i dziecinne.

> wiecie o Jezusie?

Czy ja tu coś napisałam o Jezusie??? Jedynie o Thomasie Neuwirth.

> [...]
> jestescie jego odbiciem, niedoskonalym co przawda a co daje wam prawo
> popelniac najgorsze rzeczy wobec innycyh ludzi? he?

A co Ty o mnie wiesz? He?
Retoryczne.
Dobranoc.

M.