Re: Re:Anonse

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 1 Jul 2015 04:14:46 -0700 (PDT)
Subject: Re: Re:Anonse
From: Penetrator <r...@g...com>

Dębska

Gdzie wy tu widzicie prostytucję akieś sterotypy macie, że nie ma dla was seksu dla
zabawy tylko z obowiązku a jak ktoś ogłasza to dla kasy, ludzie chcą się bawić,
przykładowo mąż który pragnie aby mu ktoś żonę podymał, bo to go fascynuje.....

szukam pani na sex nr ogłoszenia: 49785

Województwo: małopolskie
Osoba: Marko11
Wiek 27 lat
Powiat: krakowski
Miasto: kraków
Status Aktualne
Szczegóły oferty:

Witam szukam pani na miłe spędzenie czasu głównie sex wiek od 18 do 40 lat jeśli jest
jakaś zainteresowana proszę o wiadomość.

http://bagla.pl/_upload/announcements/2015/04/01/142
7913064_8737_sh.jpg

Ja i moja żona szukamy kobiety nr ogłoszenia: 47375

Województwo: mazowieckie
Osoba: Para
Wiek 31 lat
Powiat: m. Warszawa
Miasto: Wwa
Status Aktualne
Szczegóły oferty:

Ja i moja żona (29 i 31 lat) szukamy młodej kobiety chętnej do przylonczenia sie do
nas w sypialni.lubimy ostry, namietny seks, z trzymaniem za wlosy np od tylu. szukamy
pani do 30 lat, ktora bedzie np. lizala moje jajka, gdy ja bede rznal zone...lizala
jej cipke, gdy ona bedzie ssala mojego fiuta ..ktora nie bedzie bala sie niczego
sprobowac, bo tu chodzi o zabawe. wyglond nie ma znaczenia, liczy sie chec do
eksperymentowania Jestesmy z Warszawy.

http://bagla.pl/_upload/announcements/2014/03/05/139
4022804_842_sh.jpg