Anti-Semitism w Polsce po Oświęcimiu

1. Data: 2006-12-25 18:50:33

Temat: Anti-Semitism w Polsce po Oświęcimiu
Od: "s...@y...com" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Streszczenie książki:
Fear: Anti-Semitism in Poland After Auschwitz
By Jan T. Gross
(Random House, 303 pp., $25.95)

http://www.tnr.com/doc.mhtml?i=20061002&s=franklin10
0206

Książka jest dostępna na Amazon.com:

http://tinyurl.com/ulrly

2. Data: 2006-12-25 19:56:00

Temat: Re: Anti-Semitism w Polsce po Oświęcimiu
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<s...@y...com>
s.com

> Streszczenie książki:
> Fear: Anti-Semitism in Poland After Auschwitz
> [...]

No i co?

Paff

3. Data: 2006-12-25 20:38:16

Od: "s...@y...com" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Gross zwraca uwagę na ankietę opini publicznej przeprowadzoną w 2004

roku przez polskie czasopismo. 40% ankietowanych uważa że Polska jest

rządzona przez Żydów - w kraju w którym mieszka 39 milionów ludzi
ale mniej niż 20 000 Żydów!

4. Data: 2006-12-25 20:50:47

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<s...@y...com>
s.com

> [...]
>
> roku przez polskie czasopismo. 40% ankietowanych uważa że Polska jest
>
> rządzona przez Żydów - w kraju w którym mieszka 39 milionów ludzi

Mamy rok 2006 i w rządzie jest Żyd! :)

W kraju, w którym 75% ludzi ufa Kaziowi Fasoli, żaden sondaż mnie nie
zdziwi.

Oprócz tych, którzy szczerze wierzą w żydowskie rządy w Polsce, są również
tacy, którzy każdego polityka, który nie mieści się w stereotypie
Polaka-katolika określają mianem "żyd". "Żyd" to domyślny obcy. "Żyd" to
każdy, który chce władzy ORAZ nie mówi tego, co chce słyszeć lud itd.

Paff
--
"Why were the captors of Gilad Shalit not pursued within minutes of his
kidnapping? Similarly, why was Hizbullah given enough time to smuggle

5. Data: 2006-12-26 14:08:23

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

s...@y...com napisał(a):
> Streszczenie książki:
> Fear: Anti-Semitism in Poland After Auschwitz
> [...]
aha, a moja kupa jest dostempna za +- 5 min

--
I'll teAr yoU aSS apart :D
http://tiny.pl/93cl

^serducho
Powroty
czy to możliwe?
Gdzie się robi specjalizacje suicydologa, czy w Polsce sie da?
t e r r o r y s t k a