Antidral i Etiaxil - raz jeszcze

1. Data: 2004-05-24 18:45:30

Temat: Re: Antidral i Etiaxil - raz jeszcze
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jednocześnie był naturalny
> i bezpieczny.

nie wiem, jakiej firmy masz szałwię, ale bodajże herbapol lublin ostrzga o
problemach neurologicznych związanych ze zbyt długim stosowaniem (ale inne
źródła nie sieją paniki na ten temat)

1. Data: 2004-05-25 09:34:46

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

justy <m...@o...pl> napisał(a):
> nie wiem, jakiej firmy masz szałwię, ale bodajże herbapol lublin ostrzga o
> problemach neurologicznych związanych ze zbyt długim stosowaniem (ale inne
> źródła nie sieją paniki na ten temat)

mam właśnie Herbapolu. nie ma mowy o długim stosowaniu, niecałe 2 tygodnie i
po problemie. niestety, oczywiście powraca po jakimś 1-1,5 miesiąca. ale 2
tygodnie picia szałwi i miesiąc przerwy to chyba nie powinno zaszkodzić.

kolagen / na twarz
maseczka... mieszane wrażenia
puder bez podkładu - szkodzi ???
Farmona i Flos Lek w Poznaniu