Antique-Deco-jaka kolejność?

1. Data: 2004-09-11 14:12:53

Temat: Re: Antique-Deco-jaka kolejność?
Od: "Asia z Krakowa" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> krótkie  przedstawienie :-) Mam na imie Magda, mieszkam w Warszawie
> i właśnie przełączam sie z trybu tylko czytania grupy w tryb czytania i
> pisania
>
> Pozdrawiam
> Magda

Spóżnione ale wielkie podziękowania za jasne wytłumaczenie co i jak.Nareszcie
wiem co mam robić i w jakiej kolejności i oczywiście Witam Cię serdecznie i
pozdrawiam Asia z Krakowa/między kartonami i wiaderkami z farbą.....niestety
malowanie mi się przedłuża i ledwo docieram do komputera/

1. Data: 2004-09-13 08:47:24

Temat: Re: Podsumowanie decoupage....hihi
Od: "Asia z Krakowa" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wygląda na to, że dzięki Dorotce dowiedzieliśmy się o technice decoupage
> trochę szczegółów, gdyż przez nią temat był wywołany do tablicy. mi jest
> bartdzo miło, bo po ponad 8 latach znalazły się poszukiwane przeze mnie w
> domku farby akrylowe, które kiedyś były rozprowadzane przez firmę zdaje się
> amway. i już się cieszę, że sobie coś zrobię. jak wam coś wyjdzie to
> podzielcie sięefektami, proszę!
> aramis z akrylami...a nie z mulinką
> http://uk.geocities.com/wojtekstr/crewel_embroidery.
html

Ja mam pytanie- czy można użyć farby akrylowej/takiej do ścian/ jako podkładu
bo mam akurat resztkę po remoncie a kolor mi się podoba i fajnie by wyglądał
nawet jako wierzchnia warstwa? i czy malować cienką warstwę środka który
powoduje pęknięcia? pytam dlatego że niektóre wyroby mają szerokie i duże
pęknięcia a inne drobne delikatne/tak to odebrałam na zdjęciach/Pozdrawiam
fanki techniki serwetkowej.
Asia.

[szydelko] ciuszki dla kobitek
[szydełko]szukam serduszka
[szydełko] sukienka w ananasy
[xxx] kolejne poszukiwania... "One Nighters" by Jeanette Crews!
kaan