kaan

1. Data: 2004-09-08 15:43:30

Temat: kaan
Od: "karol" <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy,

W zwiazku ze zmiana naszego dostawcy internetu (ISP) w dniu 07.09.2004, nastapi
kilku godzinna przerwa techniczna, w swiadczeniu uslug przez firme VastNET.
Przeniesienie wszystkich serwerow do nowego data-center jest niezbedne,
poniewaz nasz dotychczasowy dostawca internetu, miewal problemy z jego
dostarczaniem.

Informujemy rowniez iz serwery www,dns,ssh,mail,sql przechodza na nowe lacze z
100MB/s na 1GB/s.
Od jutra rowniez nowa klasa ip:

62.216.255.0/24

Przepraszamy za wszelkie utrudnienia i niedogodnosci. W ramach rekompensaty
waznosc wszystkich kont zostaje przedluzona o 2 tygodnie.

Przemyslaw Ozga
Dyrektor dzialu technicznego
VASTNET INTERNET SERVICES

Witam.Pozwoliłem sobie tutaj zamiescic maila z vastnet.co.uk
Lada chwila serwis powinien ruszyc.Przepraszam za utrudnienia i pozdrawiamn
Wszystkich Serdecznie
Karol

1. Data: 2004-09-08 19:27:14

Temat: Re: kaan
Od: "Grażyna Karasińska-Kraszkiewicz" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak mnie tknęło, aby na usenet zajrzeć, bo wczoraj się zmartwiłam niedostępną
stroną.
Dzięki za wiadomośc - grażka

Wzdów -powtórka
[szydełko] Wzorki free