Antique Deco - sklep!

1. Data: 2004-06-21 08:14:45

Temat: Antique Deco - sklep!
Od: "Dorota Czeraniuk" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

wszystkich poszukujacych niebanalnych przedmiotow uzytkowych lub prezentu dla
bliskich serdecznie zapraszam do nowo otwartego sklepu z moimi pracami:
www.antique-deco.com

Powoli zapelniamy polki i wkrotce mozna bedzie nabyc duzo wiecej.
Pozdrawiam
Dorota Czeraniuk
http://republika.pl/antique_deco

1. Data: 2004-06-21 09:17:11

Temat: Re: Antique Deco - sklep!
Od: "Experyment" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
gratuluję pomysłu :) bardzo ładny sklep. Mam nadzieję, że przedsięwzięcie się
powiedzie :)

Czy możesz napisać jakich materiałów używasz do swoich prac? O ile się nie mylę
jest to decoupage lub tzw. technika serwtkowa. Sama troszeczkę experymentuję,
ale Panie w sklepach dla plastyków nie są w stanie mi doradzić.

Pozdrawiam,
Ania - Trójmiasto

1. Data: 2004-06-24 09:33:52

Od: d...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dodam jeszcze tylko, ze polki sie zapelniaja, pojawil sie nowy wyjatkowy motyw -
magnolie:
http://www.antique-deco.com/index.php?
cPath=6&osCsid=4b91e5f836b02bfd36f26291f7c60d3b
Na pierwszych klientow czekaja niespodzianki.
Zapraszam i pozdrawiam
D.Czeraniuk

1. Data: 2004-09-06 14:51:41

Od: "ws" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć Dorotko!
Mam pytanie czy odpowiedziałaś Ani na jej prośbę?
Aramis

http://uk.geocities.com/wojtekstr/crewel_embroidery.
html

1. Data: 2004-09-06 17:04:25

Od: n...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale Panie w sklepach dla plastyków nie są w stanie mi doradzić.
>
> Troszkę przykro,że nie dostałaś odpowiedzi na swoje pytanie.
technika jest banalna, tania - a efekty jak widać w sklepie. Potrzebny ci jest
klej do decoupage( w warszawie kupisz go u mnie(pasja-blue city) w gdańsku
spróbuj jednak jeszcze raz w sklepie dla plastyków)-wodorozcieńczalny, farba
akrylowa i serwetka z wzorem, który ci się podoba. Na przedmiotach drewnianych
metalowych itp. nanosisz warstwę farby w kolorze tła serwetki.czekasz aż
wyschnie,następnie wycinasz wzór z serwetki i rozdzielasz jej warstwy-do
pomalowanego przedmiotu przyklejasz tylko warstwę zadrukowaną. nanosisz klej
pędzlem i prawie gotowe. kilkukrotnie polakierowane wodnym lakierem wygląda
mniej więcej tak jak w antique deco. gdy malujesz na szklanych przedmiotach
kolejność warstw musisz odwrócić-najpierw wzór serwetkowy. potem farba
akrylowa.następnie lakier. technika jest genialna, gdy masz choć odrobinę
zdolności w tym kierunku, każda praca będzie małym arcydziełem. bardziej
zaawansowane prace powstają w wyniku zastosowania przeróżnych technik
malarskich- zasierania, robienia spękań-Miłej pracy. pozdrowienia- w razie
jakiś pytań pisz.
zafascynowana decoupagem idunia
mam nadzieję, że tak długim opisem nie złamałam regulaminu grupy-chciałam
jednak choć troszkę przybliżyć zasady decoupagu

1. Data: 2004-09-06 17:58:29

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@g...pl wrote:

> mylę

[ciach!]

Tutaj mozna kupic rozne potrzebne rzeczy:
http://www.creativehobby.pl/index.php?language=pl
A tu podpatrzec rozne "papierowe" techniki:
http://www.craftcreations.com/Articles/articles.html
pozdrawiam
Julita z zepsutym altem
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-09-07 06:25:46

Od: "Experyment" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć Dorotko!
> Mam pytanie czy odpowiedziałaś Ani na jej prośbę?
> [...]
ja podpowiem, że nie.
Za to wielkie dzięki wszystkim za zainteresownie :) zwłaszcza Monice :) :)
Pozdrawiam,
Ania - 3miasto

1. Data: 2004-09-07 07:42:14

Od: "Asiek" <a...@w...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> zdolności w tym kierunku, każda praca będzie małym arcydziełem. bardziej

Czy mozesz mi wytlumaczyc blizej ten framgment Twojego postu.
Dlaczego przy szklanych przedmiotach najpierw trzeba nakleic wzor z serwetki
a dopiero potem malowac farba?
Czy moze dlatego, ze tyle warstw naraz nie utrzyma sie na szkle? Bo jak mam
rozumiec najpierw serwetka, potem farba akrylowa, przeciez nie chodzi o
zamalowanie obrazka.

I przy okazji jeszcze jedno pytanie.
Mam w domu poszewke na poduszke zrobiona technika Decoupage. Na materiale sa
przyklejone serwetkowe baranki. Pani od ktorej ja kupowalam mowila, ze mozna
ja prac recznie i nic sie z barankami nie powinno stac. Piszesz, ze do
przyklejania wzorow serwetkowych stosuje sie klej wodorozcienczalny. Wiec
ona musiala chyba uzyc jakiegos innego kleju, tylko jakiego? Dodam ze czesto
leze na tej poduszce a mimo to baranki sa cale, nie rwa sie, nie odklejaja.

Pozdrowienia
Asia (Police)

1. Data: 2004-09-07 12:03:37

Od: n...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zamalowanie obrazka.
> Może niezbyt jasno to wytłumaczyłam- na ogół maluje się na płaskich naczyniach
(talerze, miski) i wzór jest naklejany od spodu. nie byłoby to zbyt praktyczne
gdyby było na odwrót- wzór mógłby się zniszczyć.
> przyklejone serwetkowe baranki.
klej do tkanin różni się od tego do papieru i serwetek(jest jeszcze klej do
świec i porcelany)-jest utrwalany przez przeprasowanie żelazkiem przez ok 5min.
oczywiście pierze się tylko ręcznie. ważne jest też aby np. udekorowanych misek
nie trzymać w lodówce(zamrażarka również odpada)-to ze względu na zawartość
wody. pozdrawiam- znowu trochę chaotycznie ale jestem w pracy i nie mam czasu
się zastanawiać -po prostu piszę-służę spokojniejszą pomocą w piątek wieczorem
i oczywiście na spotkaniu warszawskim. pozdrawiam>

1. Data: 2004-09-07 12:03:48

Od: n...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
się zastanawiać -po prostu piszę-służę spokojniejszą pomocą w piątek wieczorem
i oczywiście na spotkaniu warszawskim. pozdrawiam>

Wzorek pomocy!
Lanarte 34814?34815?34816
/szydelko/serwetka w motylki
malutka prośba :))