Anturium

1. Data: 2004-02-18 19:54:52

Temat: Anturium
Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie co robic z anturium - od roku mam kwiatka /nieduzy/, przez ten
okres wypuscil kilka drobnych kwiatkow, ale ani jednego listka. Te co sa -
kilka, sa niezbyt efektowne. Tzn. blade i bez polysku. Czym najlepiej
zasilać anturium ? Prosze o rade. Pozdrawiam wszystkich
Anna

2. Data: 2004-02-18 21:23:14

Temat: Re: Anturium
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AniaM" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kilka, sa niezbyt efektowne. Tzn. blade i bez polysku. Czym najlepiej
> zasilać anturium ? Prosze o rade. Pozdrawiam wszystkich

Z obserwacji wynika, że a) wschodni parapet jest znakomity (widzę w bloku
naprzeciwko - wspaniale kwitnące egzemplarze), b) za mało światła - 2 m od
okna - oznacza wypuszczanie liści, ale zero kwiatów. Co do podłoża - powinno
być kwaśne (torfowe), ale roślinę należy podlewać z wyczuciem. Połysk
liściom można nadać polerując je szmatką (przyjrzyj się, liście są
naturalnie woskowane). Do zasilania polecam nawozy takie jak dla azalii,
rododendronów, borówek, kawy i gardenii.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2004-02-19 12:47:39

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naturalnie woskowane). Do zasilania polecam nawozy takie jak dla azalii,
> rododendronów, borówek, kawy i gardenii.

Dyć on właśnie marne kwiatki wypuszcza a listków nie... Ale czemu...? :)
Chyba dobrze zrozumiałam?
Pozdrawiam, Agata

4. Data: 2004-02-19 20:24:12

Od: "AniaM" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> powinno
>
> Dyć on właśnie marne kwiatki wypuszcza a listków nie... Ale czemu...? :)
> Chyba dobrze zrozumiałam?
> Pozdrawiam, Agata
>
> Tak zdarzaja mu sie mizerne kwiaty, a o nowych listkach nikt nie slyszal.
Anna

szklarnia ogrodowa
brusznica
Plantator