AntyKOnstytucyjnosc Tokarczekistki? ;P

1. Data: 2019-12-22 00:06:52

Temat: AntyKOnstytucyjnosc Tokarczekistki? ;P
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

,,Internet to coraz częściej opowieść idioty pełna wściekłości i wrzasku"
(Olga Tokarczuk)
---
K-O-N-S-T-Y-T-U-C-J-A!!! Pani OLGArchistko ;P
Zaklinaczce rzeczywistosci nie POdobasie wolnosc wyPOwiedzi sprzecznych z jej
widzimisie? ;P
Czyzby optowala za cenzura wszystkiego POza zawartoscia swoich knizydel
;)))))))))))))))))
"Nam wolno wrzeszczec o wolnosci wagin, wam wolno milczec o prawie wszystkich dzieci
do zycia"

2. Data: 2019-12-22 10:22:13

Temat: Re: AntyKOnstytucyjnosc Tokarczekistki? ;P
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2019 o 00:06, m...@g...com pisze:
> [...]
;)))))))))))))))))
> "Nam wolno wrzeszczec o wolnosci wagin, wam wolno milczec o prawie wszystkich

A skąd ta jej krytyka? Przecie babka ma rację i nic nie krytykuje -
Internet faktycznie tak wygląda.

3. Data: 2019-12-22 11:08:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A skąd ta jej krytyka? Przecie babka ma rację i nic nie krytykuje -
Internet faktycznie tak wygląda.
---
Jesli TOtalni moga z byle POwodu sloganic o ich odjechanej wizji roli KOnstytucji
jako bata na "myslacych odmiennie" (to prawie tak jak KOchajacy odmiennie) to i ja
(jak kazdy?) moge krytykowac Toczaca POlska literature Basniowa Zgnilizne w imie
tejze samej KOnstytucji, czy nie moge? Wiem ze zdaniem coPOniektorych nie moge ale
jakos moge wiec o co kaman? ;P

4. Data: 2019-12-22 16:17:33

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.12.2019 o 11:08, m...@g...com pisze:
> [...]
> ---
> Jesli TOtalni moga z byle POwodu sloganic o ich odjechanej wizji roli KOnstytucji

Nie z byle powodu idioto.
To religianci mają odjechaną wizję Konstytucji przez swoje zryte religią
banie.

> jako bata na "myslacych odmiennie"

"Myślących odmiennie" to eufemizm na nienawidzących innych ludzi
religiantów?
No to ci się nie udało.

> (to prawie tak jak KOchajacy odmiennie)

Słuszna uwaga.
Religianci miłują bliźniego ale odmiennie.

> to i ja (jak kazdy?) moge krytykowac Toczaca POlska literature

Oczywiście, że możesz. Na tym polega wolność, którą tak zapalczywie
zwalczasz jak każdy religiant.
Tobie ta wolność się podoba tylko do momentu, gdy ktoś korzystając z
wolności krytykuje twojego boga i twoją religię.
Wtedy nagle ta wolność przestaje ci pasować. Religianci są mistrzami
kłamstwa, hipokryzji i bezczelności.

> Basniowa Zgnilizne w imie tejze samej KOnstytucji, czy nie moge?

A baśniową zgniliznę waszej religii mogę krytykować, czy nie mogę?

> Wiem ze zdaniem coPOniektorych nie moge ale jakos moge wiec o co kaman? ;P

Wiem, że zdaniem co poniektórych religiantów nie mogę, ale jakoś mogę,
więc o co kaman?

Nie dość, że twoje ograniczenia intelektualne nie pozwalają ci ogarnąć
poprawnego cytowania, to do tego nie potrafisz ogarnąć języka polskiego.
Jak typowy funkcjonariusz obcego państwa watykańskiego. Udajecie Polaków
i patriotów, a i tak prawdziwy Polak jest w stanie rozpoznać takiego
pajaca jak ty po 3 sekundach.
Macie kiepskie służby w tym waszym Watykanie, skoro nawet nie potraficie
wyszkolić własnych agentów żeby posługiwali się poprawnie językiem
kraju, do którego was kierują. O obsłudze czytnika do newsów z litości
nie wspomnę. Dno dna i amatorszczyzna na poziomie przedszkola.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2019-12-23 00:57:27

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Powrotu do zdrowia życzę Piotrze ;P

PO co cokolwiek PISac skoro i tak nie masz racji? ;P
Nikogo nie interesuje KRS
Karuzela wprogramowanej autohipnozy czyli jak sie Przebudzic!
Tacy yntelygentni...
jest tyle pieknych filmow, sf