Antykoncepcja i spisek [co się dzieje]???

1. Data: 2005-10-19 17:26:13

Temat: Antykoncepcja i spisek [co się dzieje]???
Od: "WojtekPL" <logo[usun_to]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów.

Występuję tu po raz pierwszy i od razu mam ważne pytanie:
Czy ktoś orientuje się co się dzieje z tabletkami "Harmonet". Czy to, że
jest tak duży problem z jego dostaniem to kolejny spisek "Kaczorów" i
Rydzyka w ramach naturalnego planowania rodziny? Czy coś wiadomo kiedy
będzie w normalnej sprzedaży.

Chyba w/w nie wzięli pod uwagę, że tymi tabletkami można (a obecnie nie
można) "blokować" koty (kotki) przed rujką :-(

Dzięki za odpowiedzi.

Pozdrawiam,

WojtekPL

2. Data: 2005-10-19 18:02:01

Temat: Re: Antykoncepcja i spisek [co się dzieje]???
Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WojtekPL" <logo[usun_to]@op.pl> napisał w wiadomości
> Witam Grupowiczów.
>
> Występuję tu po raz pierwszy i od razu mam ważne pytanie:
> Czy ktoś orientuje się co się dzieje z tabletkami "Harmonet".

takich waznych pytan mamy tu setki.
przeczytaj najpierw archiwum grupy

--
pozdro
ape

3. Data: 2005-10-19 18:13:31

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 19 Oct 2005 19:26:13 +0200, *WojtekPL*
<news:dj5vl6$r0b$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Chyba w/w nie wzięli pod uwagę, że tymi tabletkami można (a obecnie nie
> można) "blokować" koty (kotki) przed rujką :-(

Codziennie wpychasz do pyszczka swoim kotkom ten Harmonet?
Godzin też pilnujesz? ;-)

--
Kaja

4. Data: 2005-10-19 18:38:32

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WojtekPL" <logo[usun_to]@op.pl> napisał w wiadomości

> Chyba w/w nie wzięli pod uwagę, że tymi tabletkami można (a obecnie
nie
> można) "blokować" koty (kotki) przed rujką :-(

a po co faszerujesz te biedne stworzenia tym swinstwem? :-(

--
pozdro
ape

5. Data: 2005-10-19 20:48:07

Od: "WojtekPL" <logo[usun_to]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Codziennie wpychasz do pyszczka swoim kotkom ten Harmonet?
> Godzin też pilnujesz? ;-)

stosuję zalecenie weta :-)

WP

6. Data: 2005-10-20 10:51:30

Od: "Kriepa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chyba w/w nie wzięli pod uwagę, że tymi tabletkami można (a obecnie nie
> można) "blokować" koty (kotki) przed rujką :-(

To się przerzuć (tzn. swoje kotki) na Proverę.

Pozdrawiam, Marta

lowcy skor zabili tez dziecko:(
ból w okolicy kości potylicznej
dekompensacja psychotyczna - pomóżcie