Antysemita to Antypolak.

21. Data: 2012-05-05 09:36:11

Temat: Re: Antysemita to Antypolak.
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:jo2rgd$j2j$1@usenet.news.interia.pl...

> [...]
> to opisałeś, zgadza się. Jednak w tym przypadku chodziło o coś więcej - a
> likwidacja partyzantki była do tego bardzo wygodnym pretekstem i
> usprawiedliwieniem całej akcji...
>
> I jak widzę nadal jest.

> No tak, to absolutnie i zasadniczo zmienia postać rzeczy...
> (na wszelki wypadek: to powyżej to sarkazm był)

> To była Chiron przenośnia. Nie ma znaczenia czy twarzą akcji był wiecznie
> nabzdryngolony Świerczewski, czy kto inny...
>
> Wstaw sobie dowolnego innego dowódcę w miejsce Świerczewskiego i sens
> mojej wypowiedzi będzie dokładnie taki sam.

Podczas każdych działań na tak szeroką skalę istnieją różne grupy interesów
popierające przedsięwzięcie- każda ze swojego punktu widzenia. Jednak chyba
zawsze istnieje jedna przyczyna- taka pierwotna, bez której nic takiego by
się nie zadziało. Tą przyczyną IMO był rozkaz sowietów- tu liczyła się ich
wola i ich interesy. Wojna domowa na tych terenach podważała ich autorytet w
oczach aliantów. A jakie jest Twoje zdanie?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

22. Data: 2012-05-05 09:42:41

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-05 11:36, Chiron pisze:

> [...]
> tu liczyła się ich wola i ich interesy. Wojna domowa na tych terenach
> podważała ich autorytet w oczach aliantów. A jakie jest Twoje zdanie?

Chiron: zacząłeś dyskusję pytaniem retorycznym:

"...Poproszę o inną propozycję na tamte lata. Jesteś dyktatorem, masz
władzę. Świerczewski swoimi działaniami rozdmuchuje konflikt. Teraz Ty,
Stalkerze - wkraczasz do akcji. Masz zadanie: zatrzymać przelew krwi na
tych ziemiach. Co robisz?..."

Bo to pytanie to zasłona dla nas. Ja je tylko odrobinę zmienię: zamiast
domyślnego dyktatora Stalina wstaw tam Polaka - odetnij wygodne
radzieckie centrum sterowania... a zadanie pozostaw takie samo.

I jaka będzie teraz odpowiedź?

Stalker

23. Data: 2012-05-05 09:43:43

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przerwy :-)
>
> No i nie ma porównania, bo porównujesz dwie sytuacje w dwóch różnych
> momentach czasowych. To co się dzieje TERAZ w Palestynie to jest to co
> mogłoby się dziać w Bieszczadach też TERAZ, gdyby nam się nie udała WTEDY
> akcja Wisła. Nam (przepraszam ZSRR i Stalinowi...) udało się wyczyścić
> teren na tyle skutecznie (było gdzie tak porozrzucać ludzi, żeby nigdzie
> nie stanowili zwartej grupy), że nie pojawiły się problemy, które mają
> teraz Żydzi.
>
> Stalker, MY - dobrzy, ONI - źli i wszystko jasne i proste się staje...

No dobrze. A może taki sposób rozstrzygania problemów jest lepszy:
co_jest_lepsze_dla_naszego_wspólnego_państwa?

Masz coś do zarzucenia temu sposobowi?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

24. Data: 2012-05-05 09:50:14

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> domyślnego dyktatora Stalina wstaw tam Polaka - odetnij wygodne radzieckie
> centrum sterowania... a zadanie pozostaw takie samo.

1. pierwszą ofiarą wojny jest ZAWSZE prawda.
2. nikomu nie udało się wygrać wojny domowej
3. skoro tak- to patrzmy poprzez swój państwowy interes na to, co dzieje się
na świecie

serdecznie pozdrawiam

Chiron

25. Data: 2012-05-05 23:30:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 04 May 2012 23:19:20 +0200, Paulinka napisał(a):

> Fałszowanie historii dzięki Tobie jest straszne. Polacy też mordowali.

Dzięki temu nie dali się wymordować :-/

26. Data: 2012-05-05 23:36:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 5 May 2012 00:16:17 +0200, Chiron napisał(a):

> Słucham??!!! Jedwabne- gdzie na początku śledztwa nagle je urwano i
> przyklepano naszą winę bez dowodów, procesu, czegokolwiek racjonalnego-
> wystrczyły same- BEZPODSTAWNE w większości bajania żydowskiego makabrycznego
> bajkopisarza Grossa/

I jeszcze niech dołoży pogrom kielecki - przeprowadzony i wywołany przez
prowokatorów.

27. Data: 2012-05-11 19:58:46

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j939edvi4klg.9jc0757b9yo3$.dlg@40tude.net>,
i...@g...pl says...

> I jeszcze niech dołoży pogrom kielecki - przeprowadzony i wywołany przez
> prowokatorów.

;> I gdzie byli Prawdziwi Polacy, którzy odmiennie niż Niemcy,
sprzeciwili się pogromowi? W DOMU, tak jak Niemcy. Podaj może
inny przykład.

PF

28. Data: 2012-05-11 20:00:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 May 2012 21:58:46 +0200, Flyer napisał(a):

> [...]
>
> ;> I gdzie byli Prawdziwi Polacy, którzy odmiennie niż Niemcy,
> sprzeciwili się pogromowi? W DOMU, tak jak Niemcy. Podaj może

Prawdziwi Polacy nie dali się poprowadzić tam.

29. Data: 2012-05-11 20:02:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 11 May 2012 22:00:49 +0200, Ikselka napisał(a):

> Prawdziwi Polacy nie dali się poprowadzić tam.

http://peb.pl/polska/591981-pogrom-kielecki-1946-ogn
iwem-cucha-aktow.html

30. Data: 2012-05-11 20:03:12

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> ;> I gdzie byli Prawdziwi Polacy, którzy odmiennie niż Niemcy,
> sprzeciwili się pogromowi? W DOMU, tak jak Niemcy. Podaj może

http://pl.wikipedia.org/wiki/Sprawiedliwy_w%C5%9Br%C
3%B3d_Narod%C3%B3w_%C5%9Awiata

z wymienionych tam państw Polska jest nie to, że na pierwszym miejscu.
Polska jest o całe lata świetlne przed innymi państwami- bo_tylko_w_Polsce
karano za to śmiercią- i to całe rodziny polskie

--

Chiron

Antysemita to Antypolak.
Celibat