Aparat do mierzenia ciśnienia

1. Data: 2005-02-14 11:14:51

Temat: Aparat do mierzenia ciśnienia
Od: "Jarek Siemiątkowski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma doświadczenie w tej kwestii. Co moza
kupić na własny użytek i pocieszyć sie tym troche dłużej a nie kilka
miesięcy , no iżeby wskazania równiez były wiarygodne .
Pozdrawiam
Jarosław Siemiątkowski

2. Data: 2005-02-14 11:31:45

Temat: Re: Aparat do mierzenia ciśnienia
Od: l...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Proponuję rtęciowy- niezawodny, dokładny a nauczyc sie można go obsługiwać w
mog..
eLEKTRONICZNE CZĘSTO MAJĄ PRZEKŁAMANIA ALE NIE MOZNA JEDNOZNACZNIE POWEDZIEC W
KTÓRA STRONE I TO JEST PROBLEM
MATYSIA

3. Data: 2005-02-14 14:09:07

Od: "luka" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
obsługiwać w
> mog..
> eLEKTRONICZNE CZĘSTO MAJĄ PRZEKŁAMANIA ALE NIE MOZNA JEDNOZNACZNIE

No wlasnie mialem pytac w tej sprawie. Niestety nie kazdy daje sobie rade ze
zwyklymi, rteciowymi, zwlaszcza jesli ma mierzyc cisnienie sam.
Elektroniczne przeklamuja ale podobno zawsze tak samo, wiec blad jest staly,
ten sam. Kupilem taki za 150 zl i sie potwierdzilo, ze to nie ma sensu, bo
takie sie do niczego nie nadaja i bede po raz drugi go reklamowac. Nie
chodzi o blad, po prostu zazwyczaj nie mierzy w ogole i pokazuje "blad
odczytu". Dowiedzialem sie, ze musi to byc aparat zdecydowanie drozszy (moze
byc nadgarstkowy), ale zawierajacy tzw. sonde Dopplerowska. Zdaje sie, ze
takie maja np. aparaty, ktore czasem sa wystawione do darmowego uzytku w
aptekach. Tego typu sprzet jest dokladnu i niezawodny. Tyle wiem, ale
chetnie przeczytam opinie innych i PRZEDE WSZYSTKIM prosze o rade jaki
sprawdzony aparat (firma, model) kupic.
pzdr

4. Data: 2005-02-15 10:02:22

Od: "UlaPod" <u...@U...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Siemiątkowski" <s...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:cuq17i$csd$1@news.onet.pl...
> Witam
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma doświadczenie w tej kwestii. Co moza

Ja chciałam kupic mamie coś dobrego i znajomy lekarz powiedział mi, żeby
absolutnie nie kupowć aparatów nadgarstkowych bo są niewiarygodne.
Kupiłam apart automatyczny firmy Omron (kilka osób mi polecało tę firmę) i
mama jest zadowlona. Kosztował w okolicach 300 zl (półautomatyczne są
tańsze).
Zerknij na stronę www.sklep-med.pl to się zorientujesz jakie sa rodzaje i
ceny aparatów.

pozdrawiam

ula

5. Data: 2005-02-15 18:41:39

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "luka" <4...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie chodzi o blad, po prostu zazwyczaj nie mierzy w ogole i pokazuje "blad
> odczytu".

Moze pokazywac "blad odczytu" jesli za malo sie go podpompuje. Np. jesli
zazwyczaj ma sie cisnienie ok.120, to pompowac do ok.160.
Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

6. Data: 2005-02-15 22:40:38

Od: "luka" <4...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Moze pokazywac "blad odczytu" jesli za malo sie go podpompuje. Np. jesli
> zazwyczaj ma sie cisnienie ok.120, to pompowac do ok.160.
> --

Tak wiem ale to nie to.

Marchew szkodzi wątrobie?
Zwolnić przemianę materii
dni płodne
migrena, a uszkodzenie nerwu wzrokowego
ciaza pozamaciczna, usuniety jajnik - co z okresem?