Apartheid * zdrowia *

1. Data: 2021-03-12 01:27:41

Temat: Apartheid * zdrowia *
Od: "a...@o...net.nz" <a...@o...net.nz> szukaj wiadomości tego autora

KOMUNIKACJA
jest skuteczna tylko w przypadku
KULTURALNEGO KONSENSUSU
językoznawstwo i semantyka rządów
do manipulowania ( hipnotyzowania )
w kontekście terroryzmu wirusowego

-----

Apartheid zdrowia :
wdrożenie ciężkich działań
opierało się na zagrożeniu
(związanym ze śmiertelnością) koronawirusem,
a utrzymanie tych warunków opiera się
na liczbie osób zarażonych

gdy odkryto zdrowych nosicieli
( zjawisko powszechne w chorobach zakaźnych )
zamiast się uspokoić
( o niższym niż pierwotnie wyliczonym wskaźniku śmiertelności )
wkroczył rząd : ogłosił , że wszyscy ludzie,
chorzy lub nie, stanowią potencjalne zagrożenie.
Poinformował że : powstrzymanie wirusa jest trudne
bo ludzie bezobjawowi nie wiedzą, że są chorzy (...)

co często prowadzi do bardzo przewrotnego
i obelżywego poczucia winy wśród młodych
których prośby o sprawdzenie metod
( mają na celu ustanowienia )
opartych na nauce środków ostrożności
w celu szczególnej ochrony zagrożonej populacji.
rządowa strategia opierała się
na odporności zbiorowej
ale * zapomniała *
że ją można osiągnąć
nie tylko szczepionkami
lecz poprzez przenoszenie wirusa w populacji
która nie jest narażona ( w szczególności dzieci )
a zatem obie strategie nie wykluczają się wzajemnie.

bezwładność rządu w zmianie strategii prewencyjnej
wynika z modelu ,, wszyscy albo nikt " .
co oznacza, że zasady muszą być przestrzegane
z zasady , i we wszystkich okolicznościach

zamiast uczynić każdego chorego człowiekiem zdrowym
[o: który ( dobrze się czuje ) nie wie że jest chory :o]

utrzymuje się na podstawie ilościowej (liczba skażonych)
a nie jakościowej (zagrożenie stwarzane przez te skażenia)
jednym z problemów, który przyczynia się do tego
jest zastosowaniu testów PCR
( przesiewu w kierunku SARS-CoV-2 )
ta technika nie dostarcza informacji
o zaraźliwości nosiciela wirusa.
PCR wykrywa obecność wirusa jak odciski palców
i nie powie więcej o wirusie niż jego ślady , więc
powinien być stosowany tylko do różnicowania pacjentów
( objawowych ) osób cierpiących na COVID-19
od tych, którzy mają inną chorobę układu oddechowego.
W nauce każdy test musi zostać potwierdzony
metodą uzupełniającą,
której brak może prowadzić do błędnych danych.
w przypadku PCR
jako unikalnego narzędzia przesiewowego,
epidemie ,,duchów" zostały już nie raz opisane w przeszłości
lecz śmiertelność w przypadku SARS-CoV-2
wciąż odpowiada częstości pozornej

! ! ! onieważ wskaźnik ten był wysoki,
strach został użyty do uzasadnienia
uogólnionego odosobnienia itp . . .
element zaskoczenia i mimikra krajów sąsiednich
https://pl.wikipedia.org/wiki/Mimikra
zostały wykorzystane do obrony podjętych decyzji ! ! !

ten pozorny wskaźnik śmiertelności
w rzeczywistości odzwierciedla
tylko stan systemu opieki zdrowotnej,
który był zbyt przytłoczony, aby leczyć .
drastyczne środki też mają wpływ na zdrowie
( brak opieki ) psychologiczne :
ograniczanie (zaprzestanie) działalności komercyjnej,
kultury, usług, opieki zdrowotnej (z wyłączeniem COVID),
sportu, działalności społecznej itp utrata pracy , bankructwo
stres zwiększa się aż do osiągnięcia punktu krytycznego
w którym obrażenia stają się większe niż zagrożenie
któremu się przeciwdziała.
utrzymanie ciężkich środków można uzasadnić
jedynie na podstawie wskaźnika śmiertelności,
który wyraźnie przewyższa inną śmiertelność

! ! ! Osoby bezobjawowe nie mają żadnych objawów,
ponieważ wirus został zneutralizowany
przez ich układ odpornościowy ! ! !

pomylenie pojęć ,,bezobjawowy" i ,,przedobjawowy"
oraz niepewność co do czasu wystąpienia objawów u chorych:

w przeciwieństwie do ,,bezobjawowych"
(nosicieli, którzy nigdy nie zachorują),
,, przedobjawowe " składają się z nosicieli wirusa,
którzy są dziś zdrowi, ale jutro chorzy
( i którzy w związku z tym będą mieli objawy ).

zaraźliwość tych dwóch kategorii
jest zasadniczo związana z dwoma czynnikami:
z jednej strony obciążeniem wirusem
uwalnianym przez nosiciela wirusa
( liczbą wydychanych cząstek wirusa ),
a z drugiej strony zdolnością do obrony przed infekcją.

! ! ! Zaskakująco mało jest literatury
na temat wiremii związanej z koronawirusem,
która jest jednak niezbędną informacją
do badania epidemii i zarządzania kryzysem

presymptomatycy będą prawdopodobnie
wytwarzać najwięcej cząstek,
gdy tylko pojawią się pierwsze objawy,
zanim układ odpornościowy będzie mógł przejąć kontrolę
( mobilizacja obrony immunologicznej również wyjaśnia objawy )
co jest związane z ciężkością ich stanu
a ponadto częściej przenoszą wirusa
przez kaszel lub kichanie itp.
o ile ich wiremia osiągnie pewien próg zanieczyszczenia
( który prawdopodobnie byłby
rzędu miliona uwolnionych cząstek wirusa )
! ! ! ten próg pozostaje nieudowodniony, co jest niezrozumiałe,
wiedząc, że mamy do czynienia z tym wirusem już od roku ! ! !

Jeśli nosiciele wirusa stanowią zagrożenie zarażeniem
tylko wtedy, gdy pojawiają się pierwsze objawy
i znane są profile kliniczne osób wrażliwych,
czy nadal istnieje powód,
aby narzucać ciężkie środki na wszystkich ?

nadmiar konsekwencjalizmu
potępia zaNiedbanie
przez osoby, które nie są zagrożone

Przepaść między za i przeciw
rozszerza się ( coraz bardziej )
do poziomu religijnego.
ten podział przestanie się pogłębiać,
po dostosowaniu obecnego modelu
do naszego rozumienia epidemii.
( np jak społeczeństwo * widzi *
zdrowych nosicieli wirusa )

jedno może nas łączyć:
konieczność rewizji budżetu
przeznaczonego na opiekę zdrowotną

-----

dziś z klanem postawiłem nowe maszty
w ketch'u dla naszej (o: parki nastolatków
Pierwszej Miłości argentyjskoJapońskiej :o)
więc ? [ dali mi (o; podwójną ;o) chwilę luzu ]
sobie poCzytam dalej :

The Antibody Deception
Oszustwo związane z przeciwciałami

https://www.rosemaryfrei.ca/the-antibody-deception/

https://off-guardian.org/2021/03/06/the-antibody-dec
eption/

każda próba użycia przeciwciała monoklonalnego
do zweryfikowania obecności nowego koronawirusa
przyniesie duży odsetek wyników fałszywie dodatnich.
Oznacza to, że wskażą, że nowy koronawirus został wykryty,
podczas gdy w rzeczywistości tak się nie stało.
Dzieje się tak, ponieważ istnieje duże prawdopodobieństwo,
że przeciwciało monoklonalne wiąże się z czymś innym
niż wirus (jest to znane jako ,,reakcja krzyżowa").

,,Jedno mogę powiedzieć z całkowitą pewnością,
że to zły pomysł, aby ufać większości ekspertów
w której zarówno złożoność, jak i duże ilości
wyniki są zależne od pieniędzy "

HIV / AIDS i podobieństwa do oszustwa COVID

https://blog.nomorefakenews.com/2021/03/08/my-hiv-ai
ds-investigation-and-the-parallels-to-the-covid-hoax
/

test PCR na SARS-CoV-2 daje fałszywie dodatnie wyniki,
takie jak w wodzie z węża strażackiego.
tylko dlatego, że czułość testu jest tak podwyższona,
że na pyłku z księżyca zarejestruje wynik pozytywny.
Brak HIV i SARS-CoV-2
objawy obu ,,stanów" można wyjaśnić bez odniesienia do wirusa.

chyba zwodujemy ten wyRemontowany ketch
zanim ( polska ) Alicja zamoczy kotwicę
( swojego ) przy naszych wyspach .
zamówiłem dla niej nowe żagle
uzupełnię też elektronikę , itp
lecz Córdoba nas * ostrzega *
że (o: gdy dorwą :o) ją oczarują
więc możemy długo na nią czekać
(o: albo przylatywać do nich
Gordon ich podpuścił :o)
więc ściągając dalszy ciąg e-poczty
przaCzytałem też to :

https://journal-neo.org/2021/03/09/will-mankind-be-e
xtinct-in-a-few-years/

Nie jest tajemnicą, że Bill Gates i zwolennicy Agendy ONZ
na rzecz Zrównoważonego Rozwoju 2030
są również zagorzałymi promotorami ludzkiej eugeniki,
,,przerzedzania ludzkiego stada"
jak powiedział mizantropijny książę Filip z Wielkiej Brytanii.
,, Muszę wyznać, że kusi mnie, by prosić o reinkarnację
w formie szczególnie śmiercionośnego wirusa"
w swojej przedmowie do ,,If I Were an Animal"
- Wielka Brytania, Robin Clark Ltd., 1986.

Niektórzy, jak Joachim Schnellnhuber, doradca Papieża ds. Klimatu,
uważa za ,,zrównoważoną" populację ludzką poniżej miliarda ludzi .

skutecznymi sposobami redukcji populacji ludzkiej
jest tak zwane ,,nowoczesne rolnictwo naukowe"
( selektywne stosowanie agrochemikaliów
glifosaty, atrazynę i inne substancje )
zaburzające funkcjonowanie układu hormonalnego
np na rozrodczość człowieka

cytat Billa Gatesa: ,,Dzisiejszy świat
ma 6,8 miliarda ludzi... zbliża się do około 9 miliardów.
Jeśli wykonamy naprawdę świetną robotę w zakresie szczepionek,
opieki zdrowotnej, usług w zakresie zdrowia reprodukcyjnego,
moglibyśmy obniżyć to o około 10 do 15 procent.

cytat Henry Kissingera z 1975 r.
Autora dokumentu eugenicznego NSSM-200 z epoki Nixona-Forda:
,,Wyludnienie powinno być najwyższym priorytetem polityki zagranicznej
wobec Trzeciego Świata, ponieważ gospodarka USA
będzie potrzebować dużych i rosnących ilości
minerałów z zagranicy, zwłaszcza z krajów słabiej rozwiniętych ".

od kilku lat Gordon mi wciska :

http://www.seabearaircraft.com/aircraft/

Seabear L 45 amphibian with Rotax 915
https://youtu.be/fzOKA_JXYXA
https://youtu.be/YJJaXKQNESM
https://youtu.be/a1P__r843ug
The plane lands on the snow without skis!
https://youtu.be/2bbpVO620Sc
https://youtu.be/IyoTglO5P_8

długo mu kaprysiłem
już mamy dwa podobne
bezproblemowe a do tego
skąd brać zamienne części
gdy jakieś sankcje zabronią
(o: więc naKupił na 30 lat :o)
i z łatwością mnie przekonał
że nie ( za ) dużo pali , no i
na naszych wyspach mamy
już hangar ( za ) duży , itp
przyLeci nim do Córdoba
bo ja nie stęskniłem się
(o: do Kanady :o) itd .

tu cierpliwość klanu się sKończy
moja przerwa , w śpiewaniu itp
tańcach ( hiszpańskojapońskich )
przy ognisku po kolacji - po winie
moja zaKochana (o: mój deser :o)
przede mną , znów przed świtem ?
" Bo piękno na to jest, by zachwycało
Do pracy - praca, by się zmartwychwstało "
więc STOP już mi tu wystarczy
bylejakoś , tych kontrastów .