Aplikacje

1. Data: 2002-04-21 09:29:07

Temat: Aplikacje
Od: "Kasia A." <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję wzorów na aplikacje dla dzieci. Interesują mnie rozmaite misie,
pieski,kwiatuszki itp. do naszycia na przód bluzy czy koszulki.
Liczę, że coś takiego macie w swoich zbiorach. Mogą być również namiary na
strony w sieci.

Pozdrawiam, K.

1. Data: 2002-04-21 14:17:21

Temat: Re: Aplikacje
Od: Anna Deregowska <a...@k...ae.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcesz to haftowac, czy pytasz o gotowe do naszycia?
Ania

1. Data: 2002-04-21 14:59:02

Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia A. <k...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> pieski,kwiatuszki itp. do naszycia na przód bluzy czy koszulki.
> Liczę, że coś takiego macie w swoich zbiorach. Mogą być również namiary na

Nie jestem do konca pewna czy o to chodzilo, ale zajrzyj na serwer Mongi
(ftp://robotki.dhs.org:8228) do katalogu
"Upload-->21_04_2002-->aplikacje_do_naszycia".

Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-04-21 20:49:25

Od: "Kasia A." <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

AtaBe <a...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> (ftp://robotki.dhs.org:8228) do katalogu
> "Upload-->21_04_2002-->aplikacje_do_naszycia".

Tak, właśnie o to mi chodziło. Dzięki serdeczne.
Jak coś jeszcze byś miała to b. chętnie.
Kasia

1. Data: 2002-04-21 21:01:44

Od: "AtaBe" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia A. <k...@N...poczta.gazeta.pl> napisał(a):

> Tak, właśnie o to mi chodziło. Dzięki serdeczne.
> Jak coś jeszcze byś miała to b. chętnie.
> Kasia

Poszukam, poszukam... kojarze jeszcze jakies myszki, czy cos... ale nie
jestem pewna... sprawdze :)

Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-04-22 06:28:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Apr 2002 09:29:07 +0000 (UTC), "Kasia A."
<k...@N...poczta.gazeta.pl> wrote:

>Poszukuj? wzorów na aplikacje dla dzieci. Interesuj? mnie rozmaite misie,
>pieski,kwiatuszki itp. do naszycia na przód bluzy czy koszulki.
>Licz?, ?e co? takiego macie w swoich zbiorach. Mog? by? równie? namiary na
>strony w sieci.
>
>Pozdrawiam, K.

a jakby tak wrzucic "applique" do wyszukiwarki typu google.com
albo tez leciec do http://about.com - bo aplikacje moga byc i w
sewing.about.com i quilting.about.com - tam to na pewno jest duzo
tego, ale czy dziecinnych duzo , to glowy na pien nie rzuce ;))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com The Largest Usenet Servers in the World!
------== Over 100,000 Newsgroups - Ulimited downloads - 19 servers ==-----

1. Data: 2002-04-22 21:32:35

Od: "Kasia A." <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> napisał(a):

> [...]
> sewing.about.com i quilting.about.com - tam to na pewno jest duzo
> tego, ale czy dziecinnych duzo , to glowy na pien nie rzuce ;))

Przyznaję, że przyszedł mi ten pomysł do głowy. Ale po wpisaniu w
wyszukiwarce słowa "aplikacja" wyskoczyły tysiące aplikacji Windows i
aplikacji internetowych, więc zrezygnowałam.
Dziękuję za podane adresy, trochę potrwa zanim wszystko przeglądnę.

Pozdrawiam, Kasia

wrzucilam na serwerek
Mulina na Wegrzech
Anna 7'97 i 6'98 - czy macie?