tusz Bielendy

1. Data: 2003-06-12 09:15:49

Temat: tusz Bielendy
Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakieś doswiadczenia z kosmetykami kolorowymi Bielendy? Otóż
widziałam dzisiaj tusz do rzęs tejże firmy w pięknym fioletowym kolorku, w
dodatku cena zachęcająca. Co o tym myslicie? Warto kupić??
Pozdrawiam, Elka

1. Data: 2003-06-12 09:19:24

Temat: Re: tusz Bielendy
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elik wrote:

> [...]
>widziałam dzisiaj tusz do rzęs tejże firmy w pięknym fioletowym kolorku, w
>dodatku cena zachęcająca. Co o tym myslicie? Warto kupić??

Gdzie widziałaś?? To jest święty graal! :-)
UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-06-12 09:24:26

Od: "saga" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ula Kapała" <u...@h...pl> napisał w wiadomości

> Gdzie widziałaś?? To jest święty graal! :-)
> UlaK

Ja tez mam ja tez mam:)
polecam serdecznie.
ewa

1. Data: 2003-06-12 09:26:03

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie widziałaś?? To jest święty graal! :-)
> UlaK

W Tesco w W-wie na Ursynowie.
Elka

1. Data: 2003-06-12 09:30:22

Od: "Elik" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez mam ja tez mam:)
> polecam serdecznie.
> ewa

Skoro tak to też sobie kupię- dzięki za radę
Elka

1. Data: 2003-06-12 09:40:40

Od: "yeni" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Pewnie ze warto, ja kupilam ostatnio zielony i jest bardzo fajny, teraz mam
zamiar kupic fioletowy....

pozdrawiam
Yeni

1. Data: 2003-06-12 09:42:19

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie jakieś doswiadczenia z kosmetykami kolorowymi Bielendy? Otóż
> widziałam dzisiaj tusz do rzęs tejże firmy w pięknym fioletowym kolorku, w
> dodatku cena zachęcająca. Co o tym myslicie? Warto kupić??

Ja mam właśnie filoletowy. Jestem bardzo zadowolona z tego tuszu- jest
trwały, ładnie wygląda szczególnie na dolnych rzęsach, odcień też jest
ładny, świetna szczoteczka.. Ma jedną zasadniczą wadę- opakowanie jest
fatalnej jakości: najpierw pękła mi naktętka (ta "złota" część), potem
wypadł ogranicznik (ta część, która zdejmuje nadmiar tuszu ze szczoteczki),
a na koniec ułamał się gwint :( Ale tusz nadal dobrze się spawuje

1. Data: 2003-06-12 09:51:17

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Ja tez mam ja tez mam:)

Mozna wiedziec, gdzie go kupilas we Wroclawiu ?

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-12 11:02:34

Od: "Ania" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "saga" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja tez mam ja tez mam:)
> polecam serdecznie.

Serio??? Jak czytalam na grupie o tuszu bielendy (tylko ze czarnym) to
wszyscy po nim jechali ze kicha, ze nie warto, ze sie rozmazuje i chwilke po
uzyciu wyglada sie jak panda:P Dlatego odeszla mi chec na kolorowe tusze
bielendy, mimo ze ten fiolet to zdaje sie bylby super. Na prawde ten tusz
jest trwaly??? I ile kosztuje? No i gdzie we Wrocku go znalezc? Tez w tej
Biedronce na Krzyckiej :>, tam gdzie te boskie blyszczyki (po ktore mam
zamiar sie niebawem udac)?
Pozdro
Ania

1. Data: 2003-06-12 14:49:38

Temat: Odp: tusz Bielendy
Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja widziałam we Wrocławiu te tusze kiedyś w Tesco na tej dużej hali,
ale takim jakby odrębnym stoisku w części kosmetycznej. Także widziałam
je jeszcze w środku na dworcu PKS...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

fajny kompakt