Apteki internetowe

1. Data: 2005-09-07 06:51:47

Temat: Apteki internetowe
Od: "WebSmok" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowiłem zrobić zakupy w aptece internetowej bo ich ceny są bardzo
zachęcające. Poza właściwymi lekami postanowiłem dokupić sobie magnez by
uzupełnić ewentualnie niedobory. O ile przy wcześniejszych zakupach
wiedziałem co chcę to tu musiałem wybrać z listy i pojawił się problem,
który na 20 preparatów wybrać.
Jeśli mógł by mi ktoś podpowiedzieć czym sugerować się w opisach, lub
jakiego typu medykamętów unikać by faktycznie nabyty lek który ten magnez
zawiera?

Pozdrawiam
Rafał
PS. Strona którą odwiedziłem to www.domzdrowia.pl

2. Data: 2005-09-08 12:02:04

Temat: Re: Apteki internetowe
Od: "Wall" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukaj sobie coś na głowę, a potem kup to w Aptece internetowej.

3. Data: 2005-09-10 10:37:01

Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-07 08:51, Użytkownik WebSmok napisał:

> PS. Strona którą odwiedziłem to www.domzdrowia.pl

Nie ma to jak dobra socjotechnicznie reklama.

--
* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

zielarz