Aqua Szut

1. Data: 2005-02-20 21:38:59

Temat: Aqua Szut
Od: "Pokoje Goscinne" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszytkich powoli budzacych sie ze snu zimowego
Mam takowe pytanko: jakie zdanie macie na temat firmy Aqua Szut (akcesoria
m.in. do oczka wodnego)
Chce kupic ich lampe UV 5W + Filtr Aqua Szut do oczka wodnego Aqua 2. Ich
oferta jest najatrakcyjniejsza pod wzgledem finansowym dla mnie.
Moze macie jakies inne ciekawsze propozycje - Moje bajoro (oczko wodne) ma
pojemnosc ok. 2,5m3.

Serdeczne pozdrowienia z zasutego sniegiem Ustronia (Beskid Slaski)
Sławek

2. Data: 2005-02-21 01:22:05

Temat: Re: Aqua Szut
Od: "Paweł Woynowski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojemnosc ok. 2,5m3.
>
> Serdeczne pozdrowienia z zasutego sniegiem Ustronia (Beskid Slaski)

Witam.
Powiem Ci o mojej opinni na temat lamp UV. Przede wszystkim nie polacam ich
nikomu, z prostej przyczyny. Lampy te nie działają wybiórczo jedynie na glony,
niszczą wszystkie bakterie znajdujące się w wodzie, nawet te potrzebne w cyklu
azotowym, który jest podstawą czystej wody w oczku Opisuję to dokładniej tutaj
http://www.mikrojezioro.met.pl -->Technika -->Filtr biologiczny.
Natomiast filtr proponuję zrobić we własnym zakresie schemat takiego filtra
znajdzesz rónież na tej stronie. Jeśli będziesz potrzebował szczegółów chętnie
służę danymi do budowy. Działa bez awaryjnie już ponad 10 lat w Mikro Jeziorze,
a czyszczę go z osadów raz na rok (wiosną przed sezonem). Wszystkie filtry
skrzynkowe sa trudne do zamaskowania, a i sama eksploatacja jest pracochłonna,
trzeba je bardzo czesto czyścić, mają małę powierzchnie złóż filtracyjnych i
szybko zapełniają się osadami.

Pozdrawiam,
Paweł Woynowski
http://www.mikrojezioro.met.pl

3. Data: 2005-02-22 19:15:03

Od: "Sławek 'DeSyl' H." <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawdź pl.rec.akwarium.
Tam są spece od wszelkiej filtracji wody dla ryb.

pozdrawiam
Sławek

4. Data: 2005-02-23 21:18:17

Od: "Pokoje Goscinne" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sam filtr chyba nie zda egzaminu w moich warunkach. Moje "bajoro" przez
wiekszosc dnia skazane jest na bezlitosne oddzialywanie slonca. A jesli
chodzi o glony to posiadam te co unosza sie w toni wodnej - powodujac tzw.
efekt zielonej wody (podobno najlepiej z tego typu glonami radza sobie lampy
UV)

5. Data: 2005-02-24 22:11:23

Od: "Elfir" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mam takowe pytanko: jakie zdanie macie na temat firmy Aqua Szut (akcesoria
> m.in. do oczka wodnego)

Akwarysci maja bardzo pozytywne.

Elfir

Salvia divinorum