Araucaria Araucana (Monkey-puzzle tree, Araucaria du Chili)

1. Data: 2002-05-27 11:52:02

Temat: Araucaria Araucana (Monkey-puzzle tree, Araucaria du Chili)
Od: "Włodzimierz Pawłowski" <v...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hi, Bede w czerwcu w Maastricht (NL). Czy ktos zna tamze (albo w poblizu)
dobre szkolki, gdzie moglbym kupic rzeczona roslinke. Czy beda klopoty na
granicy (odprawa 1-2 sztuk; ca. 100 cm. - lotnisko) ?
Dzieki z gory,
Pozdrawiam
Wlodek Pawlowski

2. Data: 2002-05-27 20:41:09

Od: "Lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Włodzimierz Pawłowski" <v...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:act6l2$22$1@news.gazeta.pl...
> Hi, Bede w czerwcu w Maastricht (NL). Czy ktos zna tamze (albo w poblizu)
> dobre szkolki, gdzie moglbym kupic rzeczona roslinke. Czy beda klopoty na
> granicy (odprawa 1-2 sztuk; ca. 100 cm. - lotnisko) ?

No nie odpowiem Ci na Twoje pytania ale poinformuje ze w tamtym roku były
w Rzeszowie w dwóch hurtowniach Araucaria Araucana wysokości 50 cm po
300,00 zł za sztukę :-) . Moż jutro wybiore sie na wycieczke po w/w to dam
Ci znac czy takowe są w nich choc jak mi się wydaje będziesz miał do
rzeszowa dość daleko :-)

pozdrawiam
Lolo

3. Data: 2002-05-28 10:23:27

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Warszawie widziałam na Wale Miedzeszyńskim.

Edyta

4. Data: 2002-05-28 10:40:21

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> poblizu)