Araucaria w doniczce - pytanie

1. Data: 2012-04-10 21:37:20

Temat: Araucaria w doniczce - pytanie
Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dolne gałązki z tej doniczkowej rośliny i opadły rosnie tylko z trudem
czubek. Czy jest szansa aby Araucaria wypuściła nowe pędy od dołu. Może
drastycznie ściąć i może coś wyrośnie?
Co wy na to fachowcy?

2. Data: 2012-04-11 17:23:51

Temat: Re: Araucaria w doniczce - pytanie
Od: FilipJ <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-10 23:37, Krasnal pisze:
> Dolne gałązki z tej doniczkowej rośliny i opadły rosnie tylko z trudem
> czubek. Czy jest szansa aby Araucaria wypuściła nowe pędy od dołu.
Nie ma.

> Może drastycznie ściąć i może coś wyrośnie?
Ponoć da się ukorzenić czubek - załóż doniczkę z ziemią na rosnące
drzewko. Nie testowałem tej metody - zaczerpnięta z czasopisma x lat temu.
Pozdrawiam
FJ

wertykulacja
Czosnek niedźwiedzi...