Arboretum w Wojsławicach - byłam, widziałam

1. Data: 2004-06-17 17:04:05

Temat: Arboretum w Wojsławicach - byłam, widziałam
Od: "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Witam "pourlopowo" ;-)

Udało mi się być w Arboretum w Wojsławicach koło Niemczy. Niestety
dopiero 4 czerwca i część rododendronów już przekwitała/przekwitła.
Najlepszy czas na wizytę tam to jednak druga połowa maja.
Trochę zdjęć tutaj:
http://hell.pl/blanka/foto/kwiatki/wojslawice2004/in
dex.html
Niestety nie bardzo mogłam skupić się na podziwianiu roślinek,
bo musiałam pilnować jednego takiego małego piechura, który
Babci uciekał ;-)
(http://hell.pl/blanka/krzys/2004-06-swierki//photos
/photo_38.html)

A swojego ogródka, to po ponad dwutygodniach nieobecności, to
poznać nie mogłam. In minus niestety ;-/

Pozdrawiam i idę walczyć z mszycami
--
Blanka Zych
blankaz(at)gazeta.pl http://hell.pl/blanka/

2. Data: 2004-06-17 17:54:41

Temat: Re: Arboretum w Wojsławicach - byłam, widziałam
Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> napisał w wiadomości
> Witam "pourlopowo" ;-)
>
> Udało mi się być w Arboretum w Wojsławicach koło Niemczy.
> Blanka Zych
> blankaz(at)gazeta.pl http://hell.pl/blanka/

Czy to jest jakaś rodgersja, na przykład klonolistna ???

http://hell.pl/blanka/foto/kwiatki/wojslawice2004/ph
otos/photo_30.html

A to co takiego ???
http://hell.pl/blanka/foto/kwiatki/wojslawice2004/ph
otos/photo_2.html

Myślę, że zdjęcia chciałaś powiesić jak najszybciej i stąd brak opisów ....
tak ?

Serdecznie Miłka

3. Data: 2004-06-17 19:10:37

Od: "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> napisał w wiadomości

> Udało mi się być w Arboretum w Wojsławicach koło Niemczy.

To Ci zazdroszczę.
Aż mi kwika w środku na widok niektórych roślinek .
Trzeba będzie się też kiedyś wybrać.

Pozdrawiam
Teresa

4. Data: 2004-06-17 20:01:44

Od: "Wiesia Pawłowska" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"miłka" <m...@t...pl> wrote in message

> [...]
otos/photo_2.html

> Myślę, że zdjęcia chciałaś powiesić jak najszybciej i stąd brak opisów

Wygląda na derenia Cornus alternifolia albo Cornus controversas

Wiesia

5. Data: 2004-06-17 20:31:32

Od: "miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Pawłowska" <w...@o...pl> napisał w
wiadomości news:castip$1av$1@nemesis.news.tpi.pl...

> "miłka" <m...@t...pl> wrote in message

otos/photo_2.html

> Wygląda na derenia Cornus alternifolia albo Cornus controversas
>
> Wiesia

Z takim uciętym czubkiem jak u araukarii ???

Zaintrygowana Miłka

6. Data: 2004-06-17 21:31:28

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"miłka" <m...@t...pl> writes:

otos/photo_2.html

> Z takim uciętym czubkiem jak u araukarii ???

Cornus controversa 'Variegata'.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Zawodowa Łowiczanka z Ustrzyk
Wyjaśniała: ,,Ten pasiak? Cóż, gust, szyk...

7. Data: 2004-06-18 10:22:04

Od: "Blanka Zych" <a...@j...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miłka" <m...@t...pl> napisał...
> [...]
otos/photo_2.html

> Myślę, że zdjęcia chciałaś powiesić jak najszybciej i stąd brak opisów
Mniej więcej. Tzn. zdjęcia faktycznie chciałam powiesić szybko, ale z opisem
będzie kiepsko, bo i tak wszystkiego nie spamiętałam, a spisywać nie miałam
jak,
bo musiałam pilnować, co by mój berbeć za daleko nie uciekł ;-) Może jak
mały podrośnie, to pojadę jeszcze raz i wtedy zrobię z opisami ;-))))

Pozdrawiam ;-)
--
Blanka Zych
blankaz(at)gazeta.pl http://hell.pl/blanka/
"Obecny stan wiedzy można podsumować następująco:
Na początku było nic, które wybuchło." Terry Pratchett

pachypodium - świeże listki czerniejąą !!
European SuperBabes 1629
NAWADNIANIE, zraszania itd ???
Czy istnieje (znacie) jakis program do projektowania ogrodkow skalnych?
nieśmiało