Arnika na naczynka - to dziala (przynajmniej na mnie)

1. Data: 2003-07-09 11:13:41

Temat: Arnika na naczynka - to dziala (przynajmniej na mnie)
Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

akis czas temu odkrylam na udzie cala 'kolonie' malych naczynek. Pojawily sie

w miejscu, w ktorym mialam oparzenie sloneczne... A dzis musze sie pochwalic,
ze sobie z nimi poradzilam :) Fakt, ze wiekszosc z nich byla mala i glebiej pod
skora, ale jednak. Stosowalam najzwyklejsza masc z arnika, ktora smarowalam
naczynkowe miejsce dwa razy dziennie. Do tego oczywiscie zero goracych kapieli,
zero kofeiny itp. Po trzech tygodniach te najslabsze naczynka sa niewidoczne, a
duze bardzo zbladly. Bardzo jestem zaskoczona i zadowolona.

Polecam wiec kuracje arnikowa !

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-09 11:54:09

Od: "Aneta@" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dunia" <d...@n...net> napisał w wiadomości
> [...]
niewidoczne, a
> duze bardzo zbladly. Bardzo jestem zaskoczona i zadowolona.

Co to była za maść i gdzie ją kupiłaś? Miała konkretną nazwę?

Aneta

1. Data: 2003-07-09 12:08:10

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Co to była za maść

Pierwsza z brzegu, szczerze mowiac :)

>i gdzie ją kupiłaś?

Mieszkam w Niemczech i kupilam je w jednej z drogerii tutejszej sieci Muller.
Ta masc byla, zdaje sie, nawet wyrobem wlasnym tej drogerii.
Kosztowala ok 4euro za 100ml.

>Miała konkretną nazwę?

Mysle, ze kazda masc z arniki bedzie miala podobne dzialanie.

1. Data: 2003-07-09 14:43:56

Od: "Gos'a" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W aptekach jest do kupienia "masc arnikowa" oraz masc "Arcalen" tez z
arniki. Zastosowanie w wybroczynach, krwiakach, stluczeniach, wiec na
naczynia dziala bardzo dobrze.

Pzdrw

Nivea - płyn po goleniu (sensitive)
chwale - Shine Delicieux i Maybelline