Arogancja ludzi Walesy

111. Data: 2008-12-05 01:43:01

Temat: Re: Arogancja ludzi Walesy
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal"napisał w wiadomości:

> Powiedziałbym raczej, że Flyer rozkodował Ci właśnie pojęcie szukania
> "dziury w całym" :)

Poprawka:
Powiedziałbym raczej, że Flyer rozkodował Ci właśnie pojęcie "szukania
dziury w całym" :)

michał

112. Data: 2008-12-05 08:42:27

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

<ciach>

> To nie o szlachetność chodzi. Prawo, które nie trzyma się tej zasady
> (dn) jest prawem pięści.

wytłumacz to jankowi wiśniewskiemu

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

113. Data: 2008-12-05 08:44:42

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> PSBH lepiej brzmi, PSBH hihihihi! PSBH PSBH PSBH hahahaha! Mógłbym być
> Twoim tekściarzem? Albo nawet tylko pomocnikiem tekściarza? ;D

jakieś niezłe rapowanko pewnie by i z tego wyszło :)

o człowieku, zatem wszystko przed tobą!

114. Data: 2008-12-05 08:45:32

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Poprawka:
> Powiedziałbym raczej, że Flyer rozkodował Ci właśnie pojęcie "szukania
> dziury w całym" :)

na swoim przykładzie, wręcz genialnie :)

115. Data: 2008-12-05 10:37:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R"napisał w wiadomości:

> <ciach>

> wytłumacz to jankowi wiśniewskiemu

Jest duże prawdopodobieństwo, że on to wiedział.

michał

116. Data: 2008-12-05 10:41:52

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jakieś niezłe rapowanko pewnie by i z tego wyszło :)

Jak się ziomy spotykają, to zawsze coś wychodzi. ;)

> o człowieku, zatem wszystko przed tobą!

Taktak. :)

michał

Czy Katolicy w PL powinni jeszcze bardziej "się puszczać"? ;)
Wędrujące dolary
MARYNA !!! GOTUJ PIEROGI !!!
[3m] czy zna ktoś instytucje pracujące metodami poznawczo-behawioralnymi w trojmieście?
Permanentna inwigilacja - wplyw na jednostke i spoleczenstwo