Arytmia a dieta niskoweglowodanowa

1. Data: 2003-05-10 06:46:25

Temat: Arytmia a dieta niskoweglowodanowa
Od: "Szepan" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rok temu, za wzgledu na czeste arytmie serca przeszedlem na diete
niskoweglowodanowa. Dla jasnosci podam ze przez ostatni rok jadlem srednio
dziennie:
60 g bialka, 200 g tluszczu i 70 g weglowodanow
Mam 182 cm wzrostu a waze od roku niezmiennie 66 kg.

Juz po tygodniu nastapila radykalna poprawa stanu zdrowia i tamten rodzaj
arytmii do dzisiejszego dnia nie wystapil. Byl to stan który nasilal sie
przy probie polozenia sie spac a poprawial sie podczas ruchu. Bywalo ze
kladlem sie spac zdrowy a budzilem sie o 3 w nocy z silna arytmia,
ustepowala najczesciej po cwiczeniach fizycznych. Po kilku miesiacach
nowego sposobu odzywiania sie pojawil sie inny rodzaj arytmii.
Pojawia sie czesto po wysilku fizycznym lub stresie a zanika przy relaksie i
wypoczynku. Kojarzylem to z niedoborem magnezu lub potasu. Ostatnio stan
takiej arytmii pojawia sie prawie codziennie pomimo regularnego przyjmowania
Asparginu .
Dodam ze pije duzo herbaty zielonej, witaminy C jem chyba stanowczo za malo.
Podstawowym moim pozywieniem są zoltka, maslo, smietana , sery.
Miesa jem stosunkowo niewiele .
Jesli juz jem mieso to salceson, boczek, karkowke.
Weglowodany to warzywa, pieczywo Wasa , orzechy, migdaly z niewielkim
dodatkiem fig, rodzynek, sliwek, ze 4 piwa na tydzien. Od czasu do czasu
niewielka ilosc ziemniakow.
Bywało że przy takim samym zywieniu nie mialem zadnych arytmii ponad
miesiac.
Istnieje wiec jakas przyczyna.
Sam sprawdzilem na sobie ze moj stan zdrowia moze znmienic sie radykalnie na
skutek innego odzywiania. Jestem przekonany ze obecne moje problemy moge
rowniez rozwiazac jedynie poprzez modyfikacje sposobu zywienia.
Czy moze mi ktos zasugerowac kierunek?
Bede wdzieczny.

2. Data: 2003-05-10 08:05:07

Temat: Re: Arytmia a dieta niskoweglowodanowa
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> skutek innego odzywiania. Jestem przekonany ze obecne moje problemy moge
> rowniez rozwiazac jedynie poprzez modyfikacje sposobu zywienia.

polecam wizyte w arkadii i konsultacje z lekarzem optymalnym
wg. mnie prady selektywne rozwiaza twoje problemy

3. Data: 2003-05-10 09:02:15

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szepan" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skutek innego odzywiania. Jestem przekonany ze obecne moje problemy moge
> rowniez rozwiazac jedynie poprzez modyfikacje sposobu zywienia.

Sprawdź tutaj, czy Twoja proporcja BTW jest odpowiednia:
http://www.dieta-optymalna.info/dietetyk.php
i napisz, czy jest podobna do tej, którą stosujesz.

A czarnyjanek to grupowy trefniś, więc nie traktuj go zbyt serio.

Pozdrawiam
Krystyna (5 lat na DO i bez arytmii)

4. Data: 2003-05-11 09:59:42

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b9if6p$1hv$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Szepan" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> i wypoczynku.

I taki objaw może wskazywać na podłoże nerwicowe, nie mające związku z
zaburzeniami w samym mięśniu sercowym.
Nerwica ma oczywiście przyczynę w zaburzeniach równowagi w układzie
wegetatywnym, z czym skutecznie radzi sobie seria prądów selektywnych.
Być może błędem byłoby, w takiej sytuacji, z Twojej strony zmienianie
stosowanej proporcji BTW w żywieniu.

Kojarzylem to z niedoborem magnezu lub potasu. Ostatnio stan
> malo.

Nerwica ma także to do siebie, że zaczynamy chętnie łykać coraz to nowe
środki farmakologiczne, na zasadzie "im więcej - tym lepiej". A skutek
akurat może być odwrotny... :(
Ostatnio brytyjskie badania ostrzegają przed nadmiernym spożywaniem witamin
i minerałów prowadzących do przedawkowywania i... chorób, między innymi
mówiono właśnie o przedawkowywaniu wit. C.
Poczytaj trochę na temat nerwic i objawów towarzyszących kołataniu serca.
http://wiem.onet.pl/wiem/00dc66.html#s04 i się zastanów, czy to czasem i
Ciebie nie dotyczy np. nerwica narządowa.

Pozdrawiam
Krystyna

przyjdzie lato w co sie ubrac?
problem dziewczyny :(
Ile biegać?
normalizacja poziomu glukozy we krwi po posilku
fruktoza a obnizanie RG