Arytmia a nerwica-jakie badania?

1. Data: 2007-01-29 21:21:43

Temat: Arytmia a nerwica-jakie badania?
Od: "LL" <l...@g...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy istnieje bezposrednie powiązanie pomiedzy tymi dwiema dolegliwościami
tzn. czy posiadajac nerwice mozna miec arytmie serca? Mam ogolnie podejzenie
o nerwice ale nie stwierdzoną bo lekarz zabiera sie do skierowania mnie na
badania jak pies do jeza,a od dłuzszego czasu miewam nie cały czas ale,
czasem takie ok. półgodzinne stany w których odczuwam jakby ucisk w klatce
ale nie bolesny a raczej cos w rodzaju wielkiego niepokoju czy tez lęku a
serce bije w tym czasie nierówno tzn. najczęściej szybko i dłuzsza przerwa a
pozniej normalnie i co jakis czas tak od nowa.Poza tym czy ktos moze mi
przybliżyć jaki badania powinno sie wykonac aby stwierdzic u człowieka
nerwice.Ogolnie mam 27 lat i czasem problemy z opanowaniem nerwów.
Pozdrwiam i dziekuje za odpowiedzi.
LL

2. Data: 2007-01-30 17:28:30

Temat: Re: Arytmia a nerwica-jakie badania?
Od: "Damian" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja takie bicie serca jak opisujesz (niepokoj w srodku , szybkie zakłocone
uderzenia) tez miewam czasem przez ok 5-10 sek dzisiaj mialem echo serca i
nic nie wykryto , wydaje mi sie ze to chwilowe zaburzenie bicia serca przez
stres i zdenerwowanie. Zostal mi przepisany magnez z witamina B6.

3. Data: 2007-01-30 18:55:57

Od: "bramka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
co do nerwicy, to hm, nie mam pojęcia ale co do arytmii, to miałam echo
serca, baaardzo przyjemne badanie;) albo raczej lekarz przyjemny był,
holtera założono mi na 24 godziny, miałam też badanie w trakcie wysiłku -
biegałam na bieżni. EKG właściwie też było, i to nie raz, i to chyba
wszystko. Stwierdzono małą arytmię.
pozdrawiam
b.

jakie badania krwi?
wysypka- jestem w Iranie
Sen farmakologiczny
Zgorzel zęba - jak sobie z tym poradzić?
słodycze