Aspat, Alat - przekroczone normy

1. Data: 2001-04-04 08:56:40

Temat: Aspat, Alat - przekroczone normy
Od: "muraska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co oznaczają przekroczone normy w badaniach
Aspat i Alat?

Interesuje mnie szczególnie Alat (norma do 40, a wynik 79).
Czy może mieć to coś wspólnego z kamicą moczową, czy też dną moczanową??

--
muraska

2. Data: 2001-04-04 21:18:06

Temat: Re: Aspat, Alat - przekroczone normy
Od: "tp" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "muraska" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Interesuje mnie szczególnie Alat (norma do 40, a wynik 79).
> Czy może mieć to coś wspólnego z kamicą moczową, czy też dną moczanową??

W sumie to bym sie nie martwił bo jest przekroczone o nie wiele jakby 120
to juz cos
ja tez mam 60 jestem calkiem zdrowy ( nie wiem dlaczego tyle mam a zrobiłem
bbbbbbaaaardzo duzo badan i wszystko ok !

3. Data: 2001-04-05 05:06:02

Temat: Odp: Aspat, Alat - przekroczone normy
Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No coz mysle ze jednak jest jedna mozliwosc da ktorej moze byc to
przekrocze. a mianowicie WZW typu C przy czym mozliwe jest aby nie bylo ani
przeciwcial ani antygenu w srowiciy krwi wiec jest to trudne do wykrycia.
Najlepiej aby sie upewnic czy nie a sie WZW C to zrbic PCR.

Użytkownik tp <f...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ag2rc$394$...@n...tpi.pl...

4. Data: 2001-04-05 06:01:28

Od: "muraska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doctore" napisał w wiadomości
> [...]
> przeciwcial ani antygenu w srowiciy krwi wiec jest to trudne do wykrycia.
> Najlepiej aby sie upewnic czy nie a sie WZW C to zrbic PCR.

Czy to może mieć związek ze szczepieniem na WZW (listopad ub. r.) przed
zabiegiem chirurgicznym?
W moczu bilirubina 17 (jaka jedn. nie pamiętam).

5. Data: 2001-04-05 21:31:46

Od: "tp" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doctore" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> przeciwcial ani antygenu w srowiciy krwi wiec jest to trudne do wykrycia.
> Najlepiej aby sie upewnic czy nie a sie WZW C to zrbic PCR.

A przypatkiem WZW C nie jest przy wyjatkowym osłabieniu , do tej pory z
wzw c widziałem tylko ludzi tylko chemii ktorzy byli bbbaaardzo skasowani
przez leki
( ale moze jest inaczej .. przecierz jeszcze nie duzo widziałem :)) )
dziekuje z gory za odp

6. Data: 2001-04-05 21:57:48

Od: Cosa <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia , a był to Thu, 5 Apr 2001 23:31:46 +0200 , "tp"
<f...@k...net.pl> napisał coś takiego:

> A przypatkiem WZW C nie jest przy wyjatkowym osłabieniu , do tej pory z
>wzw c widziałem tylko ludzi tylko chemii ktorzy byli bbbaaardzo skasowani
>przez leki

Nie WZW typu C to takie wredne zapalenie które przebiega często
bezobjawowo , lub prawie bezobjawowo( to raz ) i często daje nieciekawe
powikłania .

--
Cosa
c...@p...onet.pl

7. Data: 2001-04-06 18:23:30

Od: "rena" <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Interesuje mnie szczególnie Alat (norma do 40, a wynik 79).

moze sltuszczenie watroby? ja mialam podwyzszone tez tak niewiele, schudlam
i jest w normie

powiększone żrenice - alergia??? długie:-((
Mykologia????
Dla zainteresowanych zdrowym odżywianiem
Reforma recept - artykul i nasze stanowisko
Dolegliwości gastryczne