Atopowe zapalenie skóry - jakie kosmetyki?

1. Data: 2005-05-19 07:13:22

Temat: Re: Atopowe zapalenie skóry - jakie kosmetyki?
Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Młynarczykl wrote:

> I oby tak dalej:)) Najbardziej prawdopodobne, ze inne "przyjemnosci"
> Cie omina:)Skoro dziala masc ( nie wiem czy dobrze wygooglowalam)
> bezsterydowa to jest naprawde rewelacja.

Mam dobra dermatolog :) A w czerwcu jestem umowiona do jeszcze lepszego,
dam znac, czy nie przepisze mi jakichs genialnosci nowych...

A Pevisone polecam. Ogolnie lagodzi i nawilza, tyle ze jest na recepte i
czasami trudno dostac (braki w hurtowniach).

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2005-05-19 08:08:10

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Katarzyna:
> Mam atopowe zapalenie skóry na tle alergicznym i w związku z tym potwornie
> przesuszoną skórę zwłaszcza na czole. Czy któraś z was ma jakieś wypróbowane
> kosmetyki przy tej dolegliwości.

U mnie najlepiej sprawdza się Avene i A-Derma (ich kostka do mycia jest
nawet lepsza niż Avene). Z tańszych rzeczy jest Iwostin, ale mnie zupełnie
nie pasował.

Saddie
--
saddie
hell.pl http://aravis.itpp.pl/oaza.jpg

1. Data: 2005-05-20 06:34:13

Od: Agnieszka Młynarczykl <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Beth Winter napisał:

> Mam dobra dermatolog :) A w czerwcu jestem umowiona do jeszcze lepszego,
> dam znac, czy nie przepisze mi jakichs genialnosci nowych...
Zdradzisz jaka i gdzie? Dobry dermatolog to najwiekszy skarb:) Daj
znac jak po wizycie-trzymam kciuki:)

> A Pevisone polecam. Ogolnie lagodzi i nawilza, tyle ze jest na recepte i
> czasami trudno dostac (braki w hurtowniach).
Zanotowalam:) Na poczatku czerwca jade do Polski szukac sukni slubnej
to zajde do lekarza po recepte. Ogolnie to wlasnie mam stracha czy mnie
przed samym slubem (poczatek wrzesnia) nie wysypie:( Nie wyobrazam sobie
bialej sukni i mojej skory w czerwonych plamach:( Teraz testuje
polecany balsam Holiday Skin i na szczescie nie spowodowal uczulenia-oby
tak dalej:) Sopot Ziaji po 3 uzyciach niestety poszedl w odstawke.
Pozdrawiam
Agnieszka Młynarczyk
(lekko przyglucha po wczorajszej premierze "Gwiezdnych wojen")

1. Data: 2005-05-22 20:04:48

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nakladam Pevisone
> bezsterydowa to jest naprawde rewelacja.

niestety, Pevisone to steryd. połączenie triamcynolonu (średnio silny
steryd) z substancją przeciwgrzybiczą (ekonazol)

1. Data: 2005-05-23 06:10:10

Od: Agnieszka Młynarczykl <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justy napisał:

> niestety, Pevisone to steryd. połączenie triamcynolonu (średnio silny
> steryd) z substancją przeciwgrzybiczą (ekonazol)

NO to jestesmy w domu:( Dzieki za info:)

Agnieszka Młynarczyk

Meski antyperspirant.
Odnowa biologiczna
Szampon LOREAL Proffesional - opinie