Aufox

1. Data: 2004-02-11 17:04:32

Temat: Aufox
Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam maly problem z Aufox, nagle zaczal mnie prosic o nazwe uzytkownika i haslo.... a
jak moge je wpisac jak nie znam..... Czy ktos moze mi pomoc ? Jak zdobyc takowe ?

--
Pozdrawiam Ilona,
Gdynia

1. Data: 2004-02-11 17:27:20

Temat: Re: Aufox
Od: "Myszka07" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi tez tak wychodzi:(

-----
Myszka07 ( Świetochłowice )
e...@p...onet.pl
GG 5129666

1. Data: 2004-02-11 17:36:41

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciach html!!!]

Dziewczyny, błagam, nie wysyłajcie postów w html-u na grupę!

Pozdrawiam
Julita
--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-02-11 18:17:11

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Trzeba napisać do osoby, która prowadzi tę stronę. Ona założyła hasło.
Gdzieś na stronie głównej są jej namiary. Hasło daje.
Jandulka

1. Data: 2004-02-11 18:33:34

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trzeba napisać do osoby, która prowadzi tę stronę. Ona założyła hasło.
> Gdzieś na stronie głównej są jej namiary. Hasło daje.
> [...]
Należy wpisać : guest ; svoi
Pozdrawiam. ania

1. Data: 2004-02-11 19:04:49

Od: "IlonaW" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

--
Pozdrawiam Ilona,
Gdynia

1. Data: 2004-02-11 19:48:18

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...nospam.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Należy wpisać : xxxxxxxx
> Pozdrawiam. ania

Super! Haslo do swojego konta tez podajesz publicznie? Moze byc mi podala?
Przeciez ta kobieta nie po to zahaslowala swoja strone, zeby kazdy to haslo
znal, jesli Jadulka pisze, ze trzeba do niej napisac, to trzeba!!! A nie
rozpowiadac na lewo i prawo, ze wlasnie takie haslo. Ta kobitka dzieli sie z
nami wzorami mimo wyniklych ostatnio roznych afer z prawami autorskimi, nie
zdajesz sobie sprawy, ze w ten sposob mozesz jej zaszkodzic? To z
wdziecznosci tak???
Ja tu nikogo nie chce obrazac, ale rozne osoby placza sie grupach
dyskusyjnych.
Poczytaj ty sobie kobieto jakis poradnik na temat zasad bezpiecznego
uzytkowania Internetu, a w kazdym znajdziesz jak byk napisane, ze nie wolno
podawac hasla uzyskanego od wlasciciela strony osobom trzecim!!! To jest
zasada bezpieczenstwa, ale juz pomijajac bezpieczenstwo - to co zrobilas
uwazam za nieetyczne.
Anka
--
^ ^ # Nie mam czasu, głaszczę kota.#
>* *< a...@s...nospam.net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik
" "

1. Data: 2004-02-11 19:49:12

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Należy wpisać :(wycięte)
> Pozdrawiam. ania
>
> --
Dziewczyno, jak myślisz, dlaczego ja go nie wpisałam? A jak myślisz, co by
powiedziała właścicielka strony, gdyby zobaczyła twój post? A może cię do
tego upoważniła? Bo jeśli nie, to po prostu brak mi słów, a to nieczęsto się
to zdarza.
Jandulka

1. Data: 2004-02-11 19:56:00

Od: "Lalka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Narozrabialas dziecinko...
Czasami nalezy pomyslec, znim jednemu zrobi sie dorze, a zaszkodzisz...
MNOGOSCI!!!
Mam nadzieje, ze rozumiesz.
Nastepnym razem tego typu info, wysylaj na priv!!!
Bo dobra dziewczyna chyba jestes...
Caluski Lalka

1. Data: 2004-02-12 06:35:01

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Narozrabialas dziecinko...
> To hasło pojawiło się już kilka dni temu na forum "hafciki", dlatego je
podałam. Ale rzeczywiście zrobiłam głupstwo. I nigdy już nie podam zdobytego
hasła. ania

wielkanoc
poszukuje kolejnych wzorów
[xxx] trochę kosmicznych motywów...