Automat do pieczenia chleba (promocja w Makro)

1. Data: 2004-03-31 18:18:46

Temat: Re: Automat do pieczenia chleba
Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
news:slrnc6l2ds.lf3.Grzegorz.Janoszka@plus.icsr.agh.
edu.pl...

> A jak chcesz upiec bułki? Przecież zastanów się, jak chcesz je tam
> rozłożyć itd :)

nie wiem - na oczy tego nie widzialam, dlatego pytam:) czyli ta machina
miesza skladniki i piecze? a przed pieczeniem trzeba wyjac i natluscic?

mam do ciebie ogromna prosbe, bo masz ta ulotke: do kiedy jest ta promocja i
ile kosztuje bez niej?

1. Data: 2004-03-31 19:53:48

Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Mar 2004 20:18:46 +0200 I had a dream that rena <r...@a...pl>
wrote:
> nie wiem - na oczy tego nie widzialam, dlatego pytam:) czyli ta machina
> miesza skladniki i piecze? a przed pieczeniem trzeba wyjac i natluscic?

Przeczytaj instrukcję obsługi - jest na sieci. Tam jest WSZYSTKO
opisane.

> mam do ciebie ogromna prosbe, bo masz ta ulotke: do kiedy jest ta promocja i
> ile kosztuje bez niej?

Promocja w Makro jest od 30 marca do 12 kwietnia. Nie wiem, ile kosztuje
bez niej (może to w sumie nie promocja, a reklama tylko, ale na mnie
działa).

1. Data: 2004-03-31 19:56:00

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...

> Promocja w Makro jest od 30 marca do 12 kwietnia. Nie wiem, ile kosztuje
> bez niej (może to w sumie nie promocja, a reklama tylko, ale na mnie
> działa).

hihi - na mnie tez:) dzieki za info:)

1. Data: 2004-04-01 11:24:46

Temat: Re: Automat do pieczenia chleba (promocja w Makro)
Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rzuccie okiem tutaj:

http://www.allegro.pl/search.php?string=chleba

Moze komus sie przyda... Ja chyba sie skusze na wspominanego Clatronica.
145 zl to jeszcze nie majatek...

Maciej Lewczuk
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl
tel. (0 71) 343 61 67 w. 108, faks (0 71) 341 99 11

1. Data: 2004-04-05 12:17:51

Od: "R<>P" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA" <k...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
<ciach>
> Jeden chleb starcza
> nam przeważnie na 2 dni. Mam już wypracowaną recepturę, tak, ze nawet nie
> chce mi się eksperymentować i wymyślac nowych chlebków.

Witam,

własnie nabylem taka maszynke z Allegro, ale doswiadczenia w pieczeniu
chleba nie mam zadnego.
czy bylabys tak mila i podzielila sie swoim przepisem ?

z gory dziekuje

Roman

1. Data: 2004-04-05 13:01:16

Od: "KasiaA" <k...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R<>P" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "KasiaA" <k...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> <ciach>
>
> czy bylabys tak mila i podzielila sie swoim przepisem ?

Proszę bardzo:
2/3 kubka piwa (w sprzyjających okolicznościach jedna puszka starcza na 3
chleby ;))
dopełnić do pełna wodą
1 łyżeczka miodu
30 dag mąki pszennej typ 650 lub 670
20 dag mąki razowej (żytniej, pszennej, ja je mieszam, dodając 1-2 łyżki
otrąb pszennych)
1/3 kostki drożdży francuskich - drobno pokruszyć
1 łyżeczka soli
1/8 - 1/4 kubka wody z rozpuszczoną witaminą C (1/8 tabletki 1000 mg)

w takiej kolejności umieszczam w pojemniku, ustawiam na mniejszy bochenek,
średni stopień przyrumienienia. Po sygnale dorzucam 1/2 łyżki kminku i 2-3
łyzki słonecznika.

W czasie poczatkowego wyrabiania trzeba skontrolowac wilgotność ciasta, gdy
się lepi do scianek dosypuję odrobinę mąki. Zbyt mało płynu powoduje, ze
chleb jest mało wyrośniety, wolę dać na poczatke nieco więcej i potem
dosypać mąki. Potem cięzko jest dodac wody.

Kasia

1. Data: 2004-04-06 06:54:45

Od: "R<>P" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "R<>P" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

<przepis na chlebek>

Bardzo dziękuję !

Dzisiaj wypróbuję - może uda mi się kupic mąkę "góralską" - jeśli nie
zastosuję 550.

pozdrawiam

Roman

co z tego da sie upichcić/