Autorska Pracownia Aranżacji Krajobrazu BELLIS zaprasza, trojmiasto

1. Data: 2007-06-16 19:59:55

Temat: Autorska Pracownia Aranżacji Krajobrazu BELLIS zaprasza, trojmiasto
Od: bartek <orlso@[kasujto]amg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaprojektujemy Twój ogród marzeń

zapraszamy na naszą stronę

www.apakbellis.pl

pozdrawiamy
--
Ewa i Karolina

2. Data: 2007-06-17 18:22:58

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak"

> To ja poproszę o projekt ogrodu [moich] marzeń.
> ;-)
> Ciekawe czy traficie.

Ale nie powiedziałeś jak wyglądasz, jakim wozem jeździsz, co jadasz na
śniadanie, w który policzek zazwyczaj całujesz żonę przed wyjściem do pracy,
ile masz dzieci i ich imiona, czy regularnie chodzisz do kościoła ... to jak
się mają domyśleć ?!

;-)

Serdecznie Miłka

3. Data: 2007-06-17 18:42:41

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartek napisał(a):
> Zaprojektujemy Twój ogród marzeń [...]

To ja poproszę o projekt ogrodu [moich] marzeń.
;-)
Ciekawe czy traficie.
pozdr. Jerzy

4. Data: 2007-06-17 19:26:11

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):
> [...]
> ile masz dzieci i ich imiona, czy regularnie chodzisz do kościoła ... to jak

Mam wrażenie, że nie muszę.

> ;-)

Właśnie się tutaj przechwalają, bo w rzeczywistości mogą tylko zrobić to
cyt.:
"W przyszłości możemy właśnie z Państwem zaprojektować ogród, w którym
harmonia, spokój i piękno uwolnią energię i pozytywne nastroją do
przeżywania codzienności, podejmowania wyzwań i spełniania marzeń."

;-)
Na stronie nie znalazłem nic jak dojdą do [projektu] ogrodu moich
marzeń, chyba czytają w myślach.
pozdr. Jerzy

PRZYDATNE
chwast między jalowcem Wiltonii
rozpoznawanie drzew
Jaki kompresor do przedmuchania nawadniania?
CZY USLYSZE...