Aviomarin dla malego dziecka

1. Data: 2004-12-30 17:19:13

Temat: Aviomarin dla malego dziecka
Od: z...@a...com (Zadaria) szukaj wiadomości tego autora

Bardzo prosze o porade czy mozna 2,5 letniemu dziecku podac aviomarin przed
lotem samolotem? Jesli mozna to czy caly czy tylko czsesc - jaka?
Czy warto na tydzien wczesniej podac na probe ten specyfik by zobaczyc reakcje
i by nie bylo sensacji w samolocie . Jesli nie aviomarin to co podac przed
lotem czy moze jest jakis srodek przeznaczony dla dzieci? Bardzo bede wdzieczna
za wszystkie porady i sugestie Daria

2. Data: 2004-12-30 18:38:42

Temat: Re: Aviomarin dla malego dziecka
Od: "Ania B-J" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadaria wrote:
> Jesli nie
> aviomarin to co podac przed lotem czy moze jest jakis srodek
> przeznaczony dla dzieci?

Są też podobno jakieś plasterki, ale najlepiej popytaj w aptece -
farmaceutki coś stosownego do wieku dziecka doradzą. Avionarin wydaje mi się
nie jest przeznaczony dla takich małych dzieci. Można zastosować lek
homeopatyczny o nazwie Cocculine - jeżeli wierzysz w homeopatię :) .
A w ogóle wpisz w google grupy dyskusyjne pl.soc.dzieci - hasło aviomarin
dostaniesz wiele inf. na ten temat.

pzdr.
Ania

3. Data: 2004-12-30 21:30:01

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo prosze o porade czy mozna 2,5 letniemu dziecku podac aviomarin
> przed
> lotem samolotem?

aviomarin jest od 6 roku zycia ,idz do lekarza wypisze recepte na cos
odpowiedniego.
p.

szczepienie na wścieklizne a ciąża
Dziwna "gulka" pod uchem
IBS (ZJN) - ponad dwuletnia meczarnia - pomocy
poszło wiązadło krzyżowe
Akupunktura