Avocado glupie pytanie

1. Data: 2001-11-24 14:33:10

Temat: Avocado glupie pytanie
Od: "DuckmAn" <d...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cze
Posadzilem sobie ta roslinke w doniczce i swietnie mi rosnie. Ale ze nie
wiem o niej nic wiecej niz to ze jes w ksztalcie zielonej gruszki :) to moze
kto zyczliwy zna strone (PL nailepiej) gdzie mozna by poczytaj jak to
chodowac. Tzn wszystko dotyczace Avocado, jaka gleba kwasna zasadowa? czy
inna. Miejsce naslonecznione czy w cieniu? Wilgoc? Susza.. Serdzecznie
dzieki za pomoc!

--
!Pozdrawiam!
$ DuckmAn $

2. Data: 2001-11-26 16:46:35

Temat: Re: Avocado glupie pytanie
Od: Gamon' <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

DuckmAn wrote:

> [...]
> kto zyczliwy zna strone (PL nailepiej) gdzie mozna by poczytaj jak to

^^^^^^^^^^wrrrrrrrrrrrrr... "hodowac" - jesli o to Ci chodzilo.

> Tzn wszystko dotyczace Avocado, jaka gleba kwasna zasadowa? czy
> inna. Miejsce naslonecznione czy w cieniu? Wilgoc? Susza.. Serdzecznie
> dzieki za pomoc!

Nie znam stron, a z awokado dopiero zaczynam, ale moge sie pdzielic - moje
rosnie bez ziemi (wiec nie musze sie martwic o zasadowosc), stoi na parapecie,
coby moglo lapac tyle swiatla, ile sie da; na razie go nie zraszam (tyle co
paruje wody z doniczki daje mu akurat). To tyle. Acha, dodam, ze w takich
warunkach rosnie jak glupie.

Pozdrawiam,
robal.

ANGIELSKI - DOBRZE I TANIO