Avon czy Oriflame?

1. Data: 2004-11-17 11:30:31

Temat: Re: Avon czy Oriflame?
Od: "vicky" <v...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

moim zdaniem lepszą firmą jest Avon, ponieważ więcej ludzi kupuje kosmetyki z
tej firmy i z tego co mi wiadomo nie ma na nie takiego uczulenia jak na
większość kosmetyków z Oriflame/konsultantka Avonu

1. Data: 2004-11-17 11:36:59

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-11-17 11:34,Użytkownik justa ziewnął szeroko i rzekł:

> Kruszyna, co ty robiłaś w Looku? ;) i w którym numerze, są zdjęcia? ;)

Spokojnie :) Nic nie robiłam, jeno mój list jeden wydrukowali. Był
kiedyś tam taki artykuł o tym, jak ma się wiek, no, biologiczny, do
wieku skóry. No i moja skóra, według tego, co tam naskrobali, jest ode
mnie o 8 lat starsza. To niedobrze :) Nie mam pojęcia, który to numer,
zdjęć oczywiście nie ma (całe szczęście) :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-11-17 20:26:54

Od: "Monika" <mj-ori@'costam'.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vicky" <v...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tej firmy i z tego co mi wiadomo nie ma na nie takiego uczulenia jak na
> większość kosmetyków z Oriflame/konsultantka Avonu

Hej,

opinia o uczuleniu jest chętnie powielana, często bez sprawdzenia,
szczególnie przez konsultantki firmy Avon.
Na które kosmetyki Oriflame byłaś/jesteś osobiście uczulona?
Czy wiesz, że nawet gdy coś takiego się zdarzy, możesz kosmetyk oddać
(czego nie ma w żadnej drogerii, aptece itp. ) i dostaniesz z powrotem
kasę?

I jeszcze jedno. Czy rzeczy kupowane masowo są lepsze niż rzeczy markowe
tylko dlatego, że kupuje je więcej osób?

Pozdrawiam serdecznie

Monika

1. Data: 2004-11-17 21:10:44

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika wrote:

> opinia o uczuleniu jest chętnie powielana, często bez sprawdzenia,
> szczególnie przez konsultantki firmy Avon.
> Na które kosmetyki Oriflame byłaś/jesteś osobiście uczulona?

Ja na przyklad jestem uczulona na cala serie z bialym lubinem (uciekla
mi nazwa, biale opakowania, bordowe zakretki). A bylam nawet
konsultantka (dawno i krotko, ale jednak) ;)

> I jeszcze jedno. Czy rzeczy kupowane masowo są lepsze niż rzeczy markowe
> tylko dlatego, że kupuje je więcej osób?

Pytanie niemal tak samo retoryczne, jak to o wyzszosc Avonu nad Oriflame
albo jednych swiat nad drugimi ;) Dla mnie obie firmy sa siebie warte,
jedna i druga ma jakies produkty, ktore lubie i czesto kupuje, obie
maja tez rzeczy, ktore uwazam za wyjatkowe pudlo. Podobnie jest w
przypadku kazdego innego producenta kosmetykow (no, moze z wyjatkiem
Vichy, od nich chyba wszystko, co probowalam, bardzo mi podchodzilo).
Poza tym uwazam, ze kosmetyki podobnej klasy co Avon/Oriflame mozna
w polskich sklepach kupic zauwazalnie taniej (Ziaja, Soraya, Eris
etc.).

Pozdrawiam :)

BA

1. Data: 2004-11-17 22:18:20

Od: "Monika" <mj-ori@'costam'.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Anna" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja na przyklad jestem uczulona na cala serie z bialym lubinem (uciekla
> mi nazwa, biale opakowania, bordowe zakretki). A bylam nawet
> konsultantka (dawno i krotko, ale jednak) ;)

I to jest konkretny przykład konkretnej osoby.
Tylko czy jest to podstawa do takich uogólnień, jakie stosuje vicky?

> [...]
> Poza tym uwazam, ze kosmetyki podobnej klasy co Avon/Oriflame mozna
> w polskich sklepach kupic zauwazalnie taniej (Ziaja, Soraya, Eris

Zgadzam się z Toba w pełni. Na pytanie zadane w temacie można rzeczowo
odpowiedzieć tylko z perspektywy współpracy z wymienionymi firmami. Przy
doborze kosmetyków każdy z nas kieruje się swoim gustem i zasobnością
kieszeni, i nie jest to kwestia do dyskusji.
Mnie po prostu irytują uogólnienia typu 'jestem konsultantką firmy X i
wszystko, co robi firma Y jest be'.

Pozdrawiam serdecznie

Monika

1. Data: 2004-11-17 22:25:17

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:cnfdbu$4el$1@nemesis.news.tpi.pl:

> Nic nie robiłam, jeno mój list jeden wydrukowali.

A wcieliłaś w życie tamte postanowienia? Czy tylko buteleczkę perfum
zgarnęłaś za list i na tym koniec? ;)

> Nie mam pojęcia, który to numer

Ja wiem ;P
Porządki gazetowe robiłam i tak jakoś trafiłam. Swoją drogą w
kioskach nie ma jeszcze nowej Urody. Mam nadzieję, że to chwilowa
niedyspozycja pisma i jednorazowe opóźnienie, a nie powtórka z
rozrywki pt. Votre Beaute. Look chyba już więcej się nie pojawi.
Chciałam też kupić Trendy. Na sprobowanie. Nie ma.

mips (a TS zaczyna mnie wkurzać. K.Kaszubo - wróć!)

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-11-18 10:33:58

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna <k...@g...pl> napisał(a):
> [...]
> mnie o 8 lat starsza. To niedobrze :) Nie mam pojęcia, który to numer,
> zdjęć oczywiście nie ma (całe szczęście) :)

i ocenili ten wiek skóry na podstawie listu zamiast na podstawie naocznych
oględzin dermatologiczno-kosmetologicznych? jeśli tak, to wcale bym się tą
oceną nie przejmowała.

1. Data: 2004-11-18 16:27:00

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justa, sącząc kawkę, wyklepał:

> i ocenili ten wiek skóry na podstawie listu zamiast na podstawie naocznych
> oględzin dermatologiczno-kosmetologicznych? jeśli tak, to wcale bym się tą
> oceną nie przejmowała.

Nie, nie, to ja złożyłam samokrytykę. Przedstawili jakieś tam typy skóry,
podali ile lat mają właścicielki,a ile ich "powłoka", hehe. No i ja się
załapałam na 35. I o tym napisałam. Ale może byłam zbyt surowa :)

Krusz.
bardzo młoda (duchem też :))
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-18 16:28:55

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mips, sącząc kawkę, wyklepał:

> A wcieliłaś w życie tamte postanowienia? Czy tylko buteleczkę perfum
> zgarnęłaś za list i na tym koniec? ;)
Buteleczka powędrowała do siostry :) Ja jestem cienka we wcielaniu w życie
postanowień :)

> mips (a TS zaczyna mnie wkurzać. K.Kaszubo - wróć!)

Ja rozumiem, że to luksusowe pismo, ale już na takie szczyty się wzniosło,
że szok...
Krusz.

--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-11-19 21:40:34

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jolinka" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Chciałabym dowiedziec sie,która z tych firm kosmetycznych jest lepsza?

IMO obie firmy są porównywalne choć Avon jest dużo dużo bardziej popularny,
ma ciekawsze promocje, jest nieco tańszy i chyba ma większy wybór
kosmetyków. Trochę używałam kosmetyków Oriflame i właściwie żaden mi
specjalnie nie podpasował oprócz jednego lakieru ;) A w Avonie jest dużo
fajnych kosmetyków bez których nie mogę się obejść, choć zdarzają się też
niewypały - ale te zwracam.
Pozdrawiam
Joasia

Wosk pod pachy