Awaria - brak ostatnich wiadomości

1. Data: 2003-09-13 10:48:17

Temat: Awaria - brak ostatnich wiadomości
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

od jakiegoś czasu na pl.soc.uzaleznienia nie pojawiały się nowe
wiadomości. Przyznam się bez bicia, że nie sprawdziłam do dzisiaj, czy
to problem techniczny, czy w związku z nowym rokiem szkolnym nastała
cisza.

Niestety, był to problem techniczny - wiadomości przesłane od
dnia 4.09.2003 z powodu awarii systemu moderującego nie dochodziły do
skrzynki moderatorów (i, obawiam się, już nie dojdą).

Bardzo proszę o przesłanie wiadomosci ponownie.

Przepraszam za kłopot,

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski