Azalie sadzonki kiedy do gruntu????

1. Data: 2008-09-26 13:25:44

Temat: Azalie sadzonki kiedy do gruntu????
Od: "Borato" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
W maju pobrałem sadzonki z na wpół zdrewnialych pedów azalii.
Cały czas były w miniszklarence na parapecie w pokoju.
Zaczynają puszczac nowe liście i chyba pędy.
co teraz z nimi zrobić-do doniczek czy do gruntu??Jeśli do gruntu to czy
przykryc na zimę czy nie i kiedy??
Mieszkam na kaszubach a zimy bywaja mroźne czasem.
Borato

2. Data: 2008-09-26 15:40:54

Temat: Re: Azalie sadzonki kiedy do gruntu????
Od: "MM" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepiej do doniczek, a do gruntu zdąży Pan na wiosnę...

M.

Uszkodzone korzenie i więdnąca roślina.
PILNE !!!
jałowce i tuje podsychają