BARDZO WAŻNE

1. Data: 2002-09-15 20:29:49

Temat: BARDZO WAŻNE
Od: "Lukasz" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę bardzo o pomoc

Mój ojciec jest chory, liczba limfocytów(T) w jego krwi spadła poniżej 150.
Dowiedziałem się że w Niemczech jest lek który podnosi ich ilość. Czy wie
może ktoś jak nazywa się ten lek i czy można go dostać w polsce?? I jeszcze
jedno pytanie czy w polsce są jakieś leki na taką przypadłość??

L...@p...onet.pl

2. Data: 2002-09-16 10:09:56

Temat: Re: BARDZO WAŻNE
Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

Na poczatek napisz troche wiecej (jesli chcesz to na prywatny). Jaka jest
diagnoza. Jest wiele typow limfocytozy od takiej z ktora mozna zyc przez
wieeele lat do powaznej rakowej.

Aleksander
www.vitacomplete.com