BIOPSJA

1. Data: 2003-08-25 17:37:54

Temat: BIOPSJA
Od: "Helisa" <h...@a...bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow.
Mam pytanie odnosnie zabiegu, ktoremu chca mnie poddac w szpitalu
onkologicznym.
Niedawno stwierdzono, ze mam guzek (gruczolakowłowkniak) w prawej piersi i
chca go usunac za pomoca BIOPSJI MAMMOTONICZNEJ POD USG - czy ktos moglby mi
przyblizyc na czym dokladnie polega owy zabieg, czy jest bolesny, czy
wykonuje sie go pod znieczuleniem (miejscowym , ogolnym?) i jak dlugo trwa
rekonwalescencja po usunieciu takiego guzka (czy lezy sie w szpitalu, czy
raczej do domku wysylaja?).
Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za ewentualne odpowiedzi.
Helisa

2. Data: 2003-08-25 22:49:58

Temat: Re: BIOPSJA
Od: "B@sia" <b...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja mialam przeprowadzona biopsje w obu piersiach. Zabieg jest bezbolesny.
Polega on na tym, ze cieniutenka ige wkluwaja ci do guzka i pobieraja plyn.
U mnie to trwalo niecale 2 minuty. Naprawde niczego sie nie obawiaj, to nic
nie boli :))) Sama bylam przerazona, a tak naprawde to nawet nie wiedzialam
kiedy bylo po wszystkim :))) Nie rozumiem tylko jednego. Piszesz ze na
podstawie biopsji chca ci usunac ten guzek ?? Dziwne, gdyz mi na podstawie
tego badania powiedzieli jaki to jest guzek (na szczescie oba byly
niezlosliwe) a nastepnie mialam zabieg , tzn., wycieli mi guzek - to juz
normalnie wykonane bylo na sali operacyjnej ze znieczuleniem. Po zabiegu
przelezalam 3 godziny w szpitalu i mnie wypisali.
Pozdrawiam
Basia

Użytkownik "Helisa" <h...@a...bydg.pdi.net> napisał w wiadomości
> [...]
> raczej do domku wysylaja?).
> Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za ewentualne odpowiedzi.

[chirurgia] okolice rzepki - wazne !!
Żółtaczka a pocałunek????
Endofalopatia ?
<<<KUPIE Ksiazki od studenta MEDYCYNY-STOMATOLOGI >>>
dlaczego boli zab?