BTW_100/100/130_g

21. Data: 2007-04-03 17:12:37

Temat: Re: BTW_100/100/130_g
Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jangr" <j...@i...pl> a écrit dans le message de news:
eustme$ov0$...@a...news.tpi.pl...
> Nie chodzi mi o ustalenie stopnia wirygodności Ponomarenki,
> ale o trzeźwe zastanowienie się nad stosunkiem 1:1:1.3.
> Załóżmy, że to nie on podał, OK?

jeszcze jedna dieta wysokoweglowodanowa :), a jeszcze precyzyjniej takie
"pomieszanie z poplataniem", bo T i W prawie sa sobie rowne jezeli chodzi o
ilosc energii, czyli najgorszy z mozliwych modeli :(

Jurek

22. Data: 2007-04-03 17:16:23

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message

> o rany, a ty dalej nie zalapalas...

> rany a ty dalej nie rozumiesz co czytasz.....normalnie ubaw po pachy
> z toba Krysiu.

No, to mi wytłumacz, o mądra iwon(K)o, dla której "stosunek
wyrażany jest w jednostkach, a w proporcji jednostek nie ma"... :>
- tylko chichot pusty z samej siebie... ;)

Krystyna
--
owszem, mam w tytule lekarz.... iwon(K)a

23. Data: 2007-04-03 18:30:43

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
eutvvl$fos$...@n...onet.pl...
> o rany, a ty dalej nie zalapalas...

czy w ogole ciebie ktos "zalapuje" !?

Jurek

24. Data: 2007-04-03 20:20:03

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek dAq" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> takie "pomieszanie z poplataniem", bo T i W prawie sa sobie rowne
> jezeli chodzi o ilosc energii, czyli najgorszy z mozliwych modeli :(

znaczy klasyczne KORYTO :)
I tak się kręcą w kółko, kombinują jak koń pod górę, jak tu wynaleźć
dietę podobnie działającą jak DO, ale bez wyklętych, śmiercionośnych
tłuszczów zwierzęcych... hehe... ojj... nie mogie... ;D

Krystyna
--
tam lekarski od razu. chyba licealny jak juz....analiza tekstu,
wyciaganie wnioskow sie klania. iwon(K)a

25. Data: 2007-04-03 22:53:31

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał w wiadomości news:eut1hd$mn1$1@inews.gazeta.pl...

> Skoro juz sam sie poprawiles i piszesz obok o bezjednostkowym
> stosunku, a nie o jakichs dziwnych ilosciach w gramach, to moge. Gdyby
> nie to, ze jest to stosunek, odnoszacy sie do masy poszczegolnych
> skladnikow odzywczych (i tu pytanie: jestes tego absolutnie pewien?),
> propozycja bylaby niezwykle podobna do diety Zone, w ktorej procentowy
> udzial energii z B, T i W to odpowiednio 30, 30 i 40%.

Chwileczkę... Sugerujesz, że propo...zycja B:T:W 100:100:130
Ponomarenki daje energii odpowiednio 30%:30%:40% ???
Czyli, że 100 części tłuszczu daje 30% energii a 130 takich samych
części węglowodanów daje 40% energii?

A co z różnicą energetyczną między częściami tłuszczu i węglowodanów?
Czy uważasz, że 1 część tłuszczu i 1 część węglowodanów mają taką samą
wartość energetyczną?

Przyznam, że już siem pogubiłam... 8(

Krystyna
--
Sztuką jest pozostać przy swoich proporcjach. Ryszard Kapuściński

Doda u Kuby... ;)
Moja nowa dieta
A jednak Kwasniewski nie mial racji
Optymalni
Niebezpieczne dla zdrowia pasty do zębów?