BTW_100/100/130_g

1. Data: 2007-04-02 12:03:11

Temat: BTW_100/100/130_g
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie.
Ponomarenko zaproponował takie proporcje.
Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam,
jangr

2. Data: 2007-04-02 15:39:47

Temat: Re: BTW_100/100/130_g
Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jangr" <j...@i...pl> a écrit dans le message de news:
euqrf2$t1p$...@a...news.tpi.pl...
> Jak w temacie.
> Ponomarenko zaproponował takie proporcje.
> Co o tym sądzicie?
> Pozdrawiam,
> jangr

nie posluzyla mu ta "dobra dieta" :(

Jurek

3. Data: 2007-04-02 16:39:35

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jangr pisze:

> Jak w temacie.
> Ponomarenko zaproponował takie proporcje.
> Co o tym sądzicie?

Ze to zadna proporcja, tylko co najwyzej stosunek. Slowniki tez sa teraz
na topie, wiesz?

4. Data: 2007-04-02 19:22:57

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah>
napisał w wiadomości news:eurbjf$5ug$2@inews.gazeta.pl...

> Ze to zadna proporcja, tylko co najwyzej stosunek. Slowniki tez sa
> teraz na topie, wiesz?

Czy Ty może też sobie robisz tzw. "jaja", jak iwon(K)a?
Definicja wg słownika:
proporcja - 1. wzajemny stosunek wynikający z porównania dwóch lub
więcej
wielkości; 2. stosunek części tworzących jakąś całość do tej całości lub
do siebie [...]

Krystyna
--
Myśli pozostają mniej więcej w tym samym stosunku do mózgu,
co żółć do wątroby lub mocz do nerek. Karl Vogt

5. Data: 2007-04-03 06:04:46

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek dAq" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> "jangr" <j...@i...pl> a écrit dans le message de news:
> euqrf2$t1p$...@a...news.tpi.pl...
> nie posluzyla mu ta "dobra dieta" :(
> Jurek

Z tego, co powszechnie się mówi, nie stosował
żadnych zasad. Jego przypadek nie może być
przykładem na szkodliwość.
Tak jak Religa, znany autorytet, na który
często się ludzie powołują (tu też) namiętnie
palił papierosy.

6. Data: 2007-04-03 06:07:02

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
w wiadomości news:eurbjf$5ug$2@inews.gazeta.pl...

> Ze to zadna proporcja, tylko co najwyzej stosunek. Slowniki tez sa teraz

Merytorycznie proszę się odnieść. OK?

7. Data: 2007-04-03 06:19:43

Od: "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Z tego, co powszechnie się mówi, nie stosował
> żadnych zasad. Jego przypadek nie może być
> przykładem na szkodliwość.

Tymbardziej powinno się miec organiczone zaufanie do zasad ustalonych przez
kogoś kto ich samemu nie stosował. Zresztą jak patrzę na "Dietetyków" to...
też pewnie nie przykładają się do swoich zaleceń ;)

--
" Ja lecze dotykiem i potrafie lewitowac oraz przebywac w kilku
miejscach rownoczesnie. Pokaz mi inna osobe, ktora to potrafi." Marcin

8. Data: 2007-04-03 06:43:05

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jangr" <j...@i...pl> a écrit dans le message de news:
eusqr3$emt$...@a...news.tpi.pl...

> Z tego, co powszechnie się mówi, nie stosował
> żadnych zasad. Jego przypadek nie może być
> przykładem na szkodliwość.

czy nie uwazasz ze to co sam napisales, dyskwalifikuje tego pana jako kogos
ktory radzi innym co nalezy robic (w tym przypadku mowimy o stosowaniu
diety)

> Tak jak Religa, znany autorytet, na który
> często się ludzie powołują (tu też) namiętnie
> palił papierosy.

a wiec jaka jest jego wiarygodnosc?

Jurek

9. Data: 2007-04-03 06:53:31

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy nie uwazasz ze to co sam napisales, dyskwalifikuje tego pana jako
> kogos ktory radzi innym co nalezy robic (w tym przypadku mowimy o

Nie chodzi mi o ustalenie stopnia wirygodności Ponomarenki,
ale o trzeźwe zastanowienie się nad stosunkiem 1:1:1.3.
Załóżmy, że to nie on podał, OK?

10. Data: 2007-04-03 07:18:36

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przykładem na szkodliwość.
> Tak jak Religa, znany autorytet, na który
> często się ludzie powołują (tu też) namiętnie
Wiem z pewnych określonych źródeł, że prof. Religa stosuje dietę optymalną
jak zaczyna mieć jakieś problemy zdrowotne...od kilku lat...
Pozdrawiam Jurek M.

Doda u Kuby... ;)
Moja nowa dieta
A jednak Kwasniewski nie mial racji
Optymalni
Niebezpieczne dla zdrowia pasty do zębów?