BYŁO : Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.

41. Data: 2007-10-16 07:20:09

Temat: Re: BYŁO : Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.
Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.dziennik.pl/Default.aspx?TabId=14&ShowArt
icleId=63955
"Wczoraj skontaktował się z dziennikarzami kolejny świadek, Mikołaj Dorożała
działacz LiD. "DZIENNIK napisał prawdę. W pewnym momencie podeszła do mnie
matka tej dziewczynki i ze łzami w oczach powiedziała, że Korwin-Mikke
powiedział jej dziecku, że zaraża inne dzieci niepełnosprawnością" - mówi
Dorożała."

42. Data: 2007-10-16 08:57:40

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"LM" <l...@g...pl> wrote in news:ff1l9q$d62$1@mx1.internetia.pl:

Prosba, popraw prosze w czytniku oznaczanie cytatow, bo miejscami nie
wiadomo co jest cytatem a co Twoim tekstem ;-)

e-Shrek

43. Data: 2007-10-16 10:15:32

Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> matka tej dziewczynki i ze łzami w oczach powiedziała, że Korwin-Mikke
> powiedział jej dziecku, że zaraża inne dzieci niepełnosprawnością" - mówi

Oj nie wygłupiaj sie już. Działacz partyjny jednej partii powiedział,
że usłyszał jak działaczka partyjna drugiej partii, opowiada brzydkie
rzeczy o działaczu partyjnym trzeciej partii. Wiarygodność takiej
informacji jest przecież godna Pinokia.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

44. Data: 2007-10-16 12:19:34

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK

LM

Użytkownik "e-Shrek wp.pl>" <e-shrek@po_malpce_tylko_to--> napisał w
wiadomości news:Xns99CB6F7A1B01DeshrekKASUJwppl@213.180.128.149

45. Data: 2007-10-17 10:44:52

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 08:28, "LM" <l...@g...pl> wrote:

> No tak - bo to nie dotyczy Ciebie. Tak jak pisałem wcześniej - można szydzić
> z Ruskich, ale spróbuj ruszyć Żyda, można kpić z blondynek albo łysych - ale
> spróbuj zakpić z ON
>
> LM

Wydaje mi się, że każdemu człowiekowi należy się szacunek bez względu
na jego religię i wyznanie,
nardowość, stan zdrowia i to chyba gdzieś jest zapisane w konstytucji.

Z łysych proszę żartować sobie do woli, kiedyś to musiałem się martwić
jak się uczesać
i ile żelu nałożyć ;) - teraz mochę chodzić rozczochrany...
Pozdrawiam łysy interpio!

46. Data: 2007-10-17 10:49:24

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 08:28, "LM" <l...@g...pl> wrote:
> [...]

konstytucji.

Z łysych proszę żartować sobie do woli, kiedyś to musiałem się
i ile żelu nałożyć ;) - teraz mogę chodzić rozczochrany...
Pozdrawiam łysy interpio!

P.S. Jestem dumny, ze swojej łysiny bo prapradziadek był łysy,
pradziadek był łysy i dziadek, ojciec nie zupełnie ale ja kontynuję
tradycję rodzinną.

47. Data: 2007-10-17 11:02:12

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Paź, 16:22, "Bilbo" <b...@W...onet.pl> wrote:
> Rozumiem, że temat może wzbudzać wiele emocji z tego powodu, że Korwin-Mikke
> wyraził swój pogląd w stosunku do osób niepełnosprawnych. Ten człowiek
> wypowiada się w podobny sposób na różne inne tematy. Jest oryginałem, a ja
> bym powiedział, że jest szurnięty i nie przejmuję się nim. Uważam, że należy
> go ignorować, szczególnie jako polityka.

W sumie masz rację, niepotrzebnie się denerwuję, mam sąsiada, chorego,
który codziennie twierdzi,
że zatopił Heweliusza i nim się nie przejmuję a przejmuje się tym co
mówi inny chory, który najwidoczniej nie leczy się albo ma złego
lekarza lub źle dobrane leki...

Mam nadzieję, że Polacy są na tyle rozsądnymi ludźmi, że na tego typu
"folklor" polityczny nie będą głosowali.

Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

48. Data: 2007-10-17 11:07:45

Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17-10-2007 o 12:44:52 interpio <i...@d...pl> napisał(a):

> Wydaje mi się, że każdemu człowiekowi należy się szacunek bez względu
> na jego religię i wyznanie,
> nardowość, stan zdrowia i to chyba gdzieś jest zapisane w konstytucji.

Zdrowy rozsądek jednak podpowiada, że mało komu w ogóle się cokolwiek
należy.

Adam Pietrasiewicz
Przy obecnej jakości kandydatów pójście na wybory można porównać z wizytą
w burdelu celem wybrania sobie żony.

49. Data: 2007-10-17 12:07:40

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "interpio" <i...@d...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 16 Paź, 08:28, "LM" <l...@g...pl> wrote:

> [...]

jak się uczesać
i ile żelu nałożyć ;) - teraz mochę chodzić rozczochrany...

A w czym kulawi są lepsi od łysych, że z kulawych nie wolno ?
Bo ja nie zauważyłem u siebie żadnej aureoli z racji tego, że jestem kulawy
?

LM

50. Data: 2007-10-17 12:10:18

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Paź, 08:28, "LM" <l...@g...pl> wrote:

> [...]

na jego religię i wyznanie,
nardowość, stan zdrowia i to chyba gdzieś jest zapisane w konstytucji.
/.../

A ja uważam - że na szacunek, to sobie trzeba zasłużyć.

Niestety - takie pojęcia jak honor, czy szacunek - kompletnie się
zdewaluowały - i dzisiaj każdy twierdzi że ma honor i należy mu się
szacunek.
Nawet najgorsza menda.
Ot - takie czasy

LM

Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.
Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.
Psycholog w Warszawie
Slownik elektroniczny angielsko-angielski
Karta parkingowa - a oplaty