BYŁO : Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.

51. Data: 2007-10-17 12:51:46

Temat: Re: BYŁO : Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.
Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Paź, 14:07, "LM" <l...@g...pl> wrote:

> A w czym kulawi są lepsi od łysych, że z kulawych nie wolno ?
> Bo ja nie zauważyłem u siebie żadnej aureoli z racji tego, że jestem kulawy
> ?
Jakby to powiedzieć, nie wiem to chyba wynika z jakieś kultury
wewnętrznej,
w sumie nie wiem co by mnie śmieszyło w żartowaniu, poniżaniu czy
ośmieszaniu człowieka niewidomego, niedosłyszącego czy chorego
psychicznie.
Zdaję sobie sprawę, że nie jestem ze stali i wieczny, w każdej chwili
mogę oślepnąć, ogłuchnąć lub "ocipieć" - wtedy byłoby mi jeszcze mniej
do śmiechu.
A co do aureoli to można być zdrowym skurwysynem ale też na wózku
inwalidzkim lub o kulach to już inna sprawa.
Skurwysyństwo wśród ON - jest nie tylko związane z charakterem ale
jest związane z niepełnosprawnością, BRAKIEM AKCEPTACJI SAMEGO SIEBIE
- takim jakim się jest
i mnogością przeróżnych problemów życiowych, jakich nie mają osoby
zdrowe.
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

52. Data: 2007-10-17 13:00:33

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Paź, 14:10, "LM" <l...@g...pl> wrote:

> A ja uważam - że na szacunek, to sobie trzeba zasłużyć.
>
> Niestety - takie pojęcia jak honor, czy szacunek - kompletnie się
> zdewaluowały - i dzisiaj każdy twierdzi że ma honor i należy mu się
> szacunek.
> Nawet najgorsza menda.
> Ot - takie czasy
Nie jestem praktykujący ale ponad 90% Polaków jest i uczestnicy w
cotygodniowej
mszy, z tego co pamiętam ( z moich krótkich praktyk religijnych) na
mszach świętych dużo mówiło
się o szanowaniu bliźniego swego jak siebie samego i etc.
To co wszyscy klepią co niedziela bez namysłu czcze frazesy, po co?

A co do honoru, to jak z siedzeniem, każdy ma własne.

Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
Program Polskiej Partii Pracy -to min. minimalna płaca gwarantowana na
poziomie europejskim, 35-godzinny tydzień pracy, ustawa o statusie
bezrobotnego, zwolnienie emerytów i rencistów oraz najniższych
dochodów z podatku

53. Data: 2007-10-17 13:56:54

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Opowiem Wam o moim sąsiedzie, byłym zwolennikiem UPR i JKM i również o
pacjencie szpitala psychiatrycznego.
Nie jest on potomkiem węgierskiej szlachty jak JKM ale niemieckiej
kiedyś pisanej ze słówkiem "von"
Dopóki sąsiad był zdrowy, szła mu karta w kasynie a pieniążki od
"naiwnych" przedsiębiorców na leczenie chorych dzieciaczków wpadały
szeroką strugą mu do kieszeni - był liberałem całą gębą.
Sąsiad oprócz chęci zabrania mi renciny i emerytury mojej Mamie, mój
sąsiad dawny UPRowiec, miał plan min. aby żebrakom wrzucać do rąk
rozżarzone monety.

Los bywa przewrotny, sąsiad stracił pracę kwestora w fundacji, dostał
wyrok, podupadł na zdrowiu fizycznym i psychicznymi i teraz przychodzi
na dokarmianie do biednego rencisty, któremu jeszcze niedawno chciał
zabrać "rencinę".
Teraz mój sąsiad się dziwi, jak ma wyżyć za 50 złotowy zasiłek jaki
dostał z opieki społecznej na 2 miesiące.

Oj cieszył by się ten mój sąsiad, gdyby teraz mu ktoś chciał mu
wrzucić chociaż rozrzażone 50 groszy, dmuchałby i chuchał aby je
szybko ostudzić i kupić sobie coś do jedzenia.
Teraz sąsiad zmienił swoje poglądy polityczne o 180 stopni
ale czy nie zapóźno?
Tą prawdziwą na 100% opowieść dedykuje wszystkim sympatykom UPRu.
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

54. Data: 2007-10-17 13:59:47

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
sąsiad dawny UPRowiec, miał plan min. aby żebrakom na ulicy wrzucać
[...]

wrzucić chociaż rozżarzone 50 groszy, dmuchałby i chuchał aby je

55. Data: 2007-10-17 16:11:19

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "interpio" <i...@d...pl> napisał w wiadomości
s.com...
On 17 Paź, 14:10, "LM" <l...@g...pl> wrote:

> [...]
>się o szanowaniu bliźniego swego jak siebie samego i etc.
>To co wszyscy klepią co niedziela bez namysłu czcze frazesy, po co?

Widzę tu bardzo luźny związek z omawianym tematem. Czy jak dziewczyna ma
krzywe nogi - i powiem jej szczerze, że ma krzywe nogi, to będzie to
świadczyło o tym że jestem złym katolikiem? Nie mogę komuś kogo szanuję
powiedzieć krytycznej uwagi?

>A co do honoru, to jak z siedzeniem, każdy ma własne.
Otóż nie. Cytat z definicji encyklopedycznej, z którym się zgadzam

"Honoru nie wystarczy zadeklarować, podlega on udowodnieniu w sytuacji,
która pozwala na weryfikację według norm moralnych danej społeczności.Nie ma
się więc honoru jako cechy immanentnej, istniejącej niejako z założenia,
która podlegałaby późniejszemu potwierdzeniu (lub też utracie). To, czy ktoś
jest honorowy, można stwierdzić dopiero na podstawie oceny jego zachowania
(w sytuacji, w której dana osoba udowadnia czynem deklarowane przez nią
wartości, zdając w pewnym sensie "praktyczny egzamin z honoru"). "

Właśnie twierdzenie, że "każdy ma swój honor" - to jest to o czym mówiłem -
kompletna dewaluacja tego pojęcia.

> [...]
>poziomie europejskim, 35-godzinny tydzień pracy, ustawa o statusie
>bezrobotnego, zwolnienie emerytów i rencistów oraz najniższych

Podbijam licytację. Mój program to minimalna płaca na poziomie 3x średnia
europejska, 8 godzinny tydzień pracy, pracuje tylko kto chce i nikt nie
płaci podatków :-P

56. Data: 2007-10-17 16:15:53

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "interpio" <i...@d...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
On 17 Paź, 14:07, "LM" <l...@g...pl> wrote:

> [...]
w sumie nie wiem co by mnie śmieszyło w żartowaniu, poniżaniu czy
ośmieszaniu człowieka niewidomego, niedosłyszącego czy chorego

/.../

To prawda - ale nie o tym mówimy. Mówimy o tym - że albo ma ktoś kulturę i
nie kpi z nikogo, albo nie ma kultury - i kpi z wszystkich. Tymczasem u nas
jest relatywizm - tzn. jak kpi z niektórych, to nieszkodzi, a nawet OK, a
jak z innych - to wielkie halo.

ON niby chcą być traktowani tak samo jak każdy inny - ale na każdym kroku
swoim zachowaniem podkreślają swoją odmienność. Trzeba się na coś
zdecydować - albo chcemy być traktowani tak samo, albo inaczej.

Nie można żyć w permanentnym szpagacie, bo wtedy "nabiał" jest odsłonięty i
wcześniej czy później trafi się ktoś kto w niego kopnie :-P

LM

57. Data: 2007-10-18 05:32:47

Od: a...@o...pl (Studio1) szukaj wiadomości tego autora

LM pisze :-)

> czy jak dziewczyna ma krzywe nogi - i powiem jej szczerze, że ma krzywe
> nogi, to będzie to świadczyło o tym że jestem złym katolikiem? Nie mogę
> komuś kogo szanuję powiedzieć krytycznej uwagi?

- Tak... powiedz swojej kolezance... "szanuje cie ale wiesz... masz krzywe
nogi". Na pewno bedziesz mial kolezanek na peczki - i beda dla ciebie
wyrozumiale i beda cie szanowac... jasne.

Na koniec - to co wygaduje idiota z brodka, pewnie impotent (bo mi wlasnie
na takiego wyglada) nie ma znaczenia, a jak zobaczylem jego zone :-) jakie
szkaradziejstwo - dzieci po takiej zonie musza byc glupie po ojcu i brzydkie
po matce - to ja bym swoich dzieci z jego do przedszkola nie puscil, no taka
jest prawda. Jak popatrze na Korwina dzisiaj to mysle ze nie powinien miec
tyle dziedzi... to jak pandemia, ktos powinien mu powiedziec ze powinien
swoje dzieci zaraz po urodzeniu topic w rzece.

pozdr.
Arek

58. Data: 2007-10-18 06:49:29

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

interpio <i...@d...pl> wrote in
s.com:

> Nie jestem praktykujący ale ponad 90% Polaków jest i uczestnicy w
> cotygodniowej

Nie zartuj. Te 90% to moze na pasterce i do swiecenia pokarmow ;-)

e-Shrek

59. Data: 2007-10-18 06:57:20

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

interpio <i...@d...pl> wrote in
ps.com:

> Opowiem Wam o moim sąsiedzie, byłym zwolennikiem UPR i JKM i również o
> pacjencie szpitala psychiatrycznego.
> Nie jest on potomkiem węgierskiej szlachty jak JKM ale niemieckiej
> kiedyś pisanej ze słówkiem "von"

Czy to o czyms ma swiadczyc?

> Dopóki sąsiad był zdrowy, szła mu karta w kasynie a pieniążki od
> "naiwnych" przedsiębiorców na leczenie chorych dzieciaczków wpadały

"Przejadl" wszystko w czasach prosperity, nie pomyslal o przyszlosci - sam
sobie winny. W programie UPR chodzi o to, ze kazdy odpowiada za siebie. A
to nie jest popularny poglad, bo czesc ludzi woli cos tam od pPanstwa
dostac i nie miec problemu.

A ja Ci dam inny przyklad. Nie chodze do Panstwowego lekarza poniewaz:
- czesci potrzebny mi specjalnosci, jak chocby najbardziej podstawowego
dentysty, nie ma w mojej przychodni,
- poszlismy raz z dzieckiem do przychodni i jeszcze szybciej stamtad
wyszlismy - ze slow lekarza wyszlo, ze dziecko jest obloznie chore, mimo
iz wszystko bylo w normie, co potwierdzili pozniej dwaj niezalezni lekarze
w prywatnej przychodni
- prztykald szczepien - chcesz dziecko kuc kilka razy - masz to za darmo,
chcesz raz - placisz, a skoro mama placic to wole wybrac gdzie i komu dam
zarobic.

I teraz najlepsze. Razem z zona w 2006 "zrzucilismy" sie na sluzbe zdrowia
X zlotych. Z uslug nie korzystalismy nawet raz. Prywatnie wydalismy 0.6X
zlotych, wliczajac to pobyt zony w szpitalu, badania ciazowe i porod.

e-Shrek

60. Data: 2007-10-18 08:18:38

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Studio1" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> - Tak... powiedz swojej kolezance... "szanuje cie ale wiesz... masz krzywe
> nogi". Na pewno bedziesz mial kolezanek na peczki - i beda dla ciebie
> wyrozumiale i beda cie szanowac... jasne.

Zdarza się - że mówię. I zwykle są wyrozumiałe. Bo wiedzą że jestem
szczery - i że jak potrzebują PRAWDZIWEJ informacji, a nie ściemy - to mają
z kim porozmawiać.

> [...]
> nie powinien miec tyle dziedzi... to jak pandemia, ktos powinien mu
> powiedziec ze powinien swoje dzieci zaraz po urodzeniu topic w rzece.

No tak - Korwin obraża ludzi - a Ty jak rozumiem - szczyt taktu

LM

Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.
Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.
Psycholog w Warszawie
Slownik elektroniczny angielsko-angielski
Karta parkingowa - a oplaty