Re: BYŁO : Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.

From: interpio <i...@d...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: BYŁO : Korwin-Mikke obraził niepełnosprawne dziecko.
Date: Wed, 17 Oct 2007 06:56:54 -0700

Opowiem Wam o moim sąsiedzie, byłym zwolennikiem UPR i JKM i również o
pacjencie szpitala psychiatrycznego.
Nie jest on potomkiem węgierskiej szlachty jak JKM ale niemieckiej
kiedyś pisanej ze słówkiem "von"
Dopóki sąsiad był zdrowy, szła mu karta w kasynie a pieniążki od
"naiwnych" przedsiębiorców na leczenie chorych dzieciaczków wpadały
szeroką strugą mu do kieszeni - był liberałem całą gębą.
Sąsiad oprócz chęci zabrania mi renciny i emerytury mojej Mamie, mój
sąsiad dawny UPRowiec, miał plan min. aby żebrakom wrzucać do rąk
rozżarzone monety.

Los bywa przewrotny, sąsiad stracił pracę kwestora w fundacji, dostał
wyrok, podupadł na zdrowiu fizycznym i psychicznymi i teraz przychodzi
na dokarmianie do biednego rencisty, któremu jeszcze niedawno chciał
zabrać "rencinę".
Teraz mój sąsiad się dziwi, jak ma wyżyć za 50 złotowy zasiłek jaki
dostał z opieki społecznej na 2 miesiące.

Oj cieszył by się ten mój sąsiad, gdyby teraz mu ktoś chciał mu
wrzucić chociaż rozrzażone 50 groszy, dmuchałby i chuchał aby je
szybko ostudzić i kupić sobie coś do jedzenia.
Teraz sąsiad zmienił swoje poglądy polityczne o 180 stopni
ale czy nie zapóźno?
Tą prawdziwą na 100% opowieść dedykuje wszystkim sympatykom UPRu.
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)