Zlecę wykonanie takiego chodzika

1. Data: 2019-01-22 10:21:40

Temat: Zlecę wykonanie takiego chodzika
Od: Jakub <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Używam takiego chodzika
https://www.alive-sklep.pl/?73,chodzik-3-kolowy-z-ha
mulcami

Szukam jakiegoś warsztatu który mógłby wykonać podobny chodzik ale z
większymi kołami, np. od rowerów (np. 40 cm średnicy)

Ten przód mógłby być od roweru.

(Ponieważ ten który używam ma tak małe kółka, że wpadają w najmniejszą
dziurkę w chodniku.)

i regulacja wysokości rączek do 120cm.

( jestem dość wysoki i nie mogę się wyprostować i chodzę przygarbiony ).

Bo te które są w sklepach są dobre dla niskich osób które chodzą po
mieszkaniu, a nie do chodzenia po naszych dziurawych ulicach.

Ale nie wiem w jakiej kategorii to wystawić.

Pozdrawiam

Bober Jakub